frøken318tds Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Som nevnt i emnefeltet så har jeg problemer med spesielt to ting; 1. Frontlys slår seg ikke av når jeg slukker bilen/slår AV lysene. Artig med tappet batteri! 2. Vindusviskerene kan plutselig "klikke" og går av seg selv på full guffe og JA jeg har slått av både viskere OG tenninga OG tatt ut nøklene...! Jeg er jente, har ikke peiling og spør etter råd her, ikke kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Har ikke vært borte i denne feilen, men første tanken er bryteren/hendelen til lys og visker. Og velkommen til forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøken318tds Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Og sentrallåsen kan finne på å låse bilen når jeg tar i døra.. har skjedd..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Blir ekstra glad i bilen når den har sjel vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg konstanterer at flere har merkelige elektronikkfeil på bilen med tenningslåsens bakstykke... Et knep for å avdekke om det er denne skal visstnok være å å brette ned solskjermen på pasasjersiden og dra vekk lokket på sminkespeilet slik at lyset tennes... og se om symptomene da endrer seg. (Er ikke fleip altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå