EspenDaniel Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hei, har en bmw e36 328 m52b28, 1995, som ikke vil starte. Så lurer på om det er noen mulighet til å fjerne den? Har søkt å søkt, men det meste blir gresk da folk har så mye forskjellige meninger. Dette er en 95 modell som jeg antar har EWSII, sånn den står nå er det den helt død. Men fikk kobla en jumper, og fikk liv i starteren. Men den får ikke bensin eller tenning. Har vært i kontakt med bmw, men er vente tid på over en mnd! Jeg kan ikke være uten bil så lenge, setter pris på alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Snakk med Eirik Viste her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenDaniel Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Sendt han melding nå. Så du vet at dette er mulig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hei. Først av alt må du finne ut om bensinpumpen virker. Av og til kan EWS modulen eller andre deler i startsperren slutte å virke. Jeg har ikke mye greie på dette, men vet at noen ganger skjer ingenting når en vil starte. Andre ganger slår starteren inn, men motoren vil ikke starte. Jeg har kontakt med en dyktig tysk programmerer som fjerner startsperren på en del BMW motorer. Blant annet M52 motorene. En slik hjerne vil nok løse dine problemer. Tuneren sier at det ikke er uvanlig at komponenter i startsperren slutter å virke etter mange års bruk. Og kan skape store problemer, som du nå opplever. Jeg har solgt mange slike hjerner etterhvert. Spesielt til personer som har satt inn M52B28 i en E30 eller en eldre E36 som ikke har EWS fra før av. Da er det bare å koble hjernen til og starte opp uten noen form for problemer. Hjernen fungerer helt topp. Mer kraft og lavere forbruk er tilbakemeldingene som jeg får. Jeg har en M52 hjerne optimalisert for M50B25 innsug liggende klar for salg. Med et slikt innsug får du ca 230 hk i motoren hvis alt er i orden. Men hjernen fungerer også topp i en original 2.8 motor. Originalmotoren blir sannsynligvis merkbart sprekere og med denne hjernen. Hjernen koster 4.130 kr inkl frakt og kan sendes i morgen. Du kan få pengene tilbake minus frakt hvis feilen ikke skulle være i forbindelse med startsperren eller hjernen. Du kan gjøre en trygg handel med meg. Har et godt rykte på forumet her. Ta helst kontakt på 92 22 65 44 siden jeg ikke har PC tilgang om dagen. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 kan han kompisen din fjerne startsperra på min316i 96mod hjerne og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå