leif harald Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Har et par sett med lykter liggende. Startec høyeste bud til nå: 3200,- MHW høyeste bud til nå 2900,- Sorte de frontlykter sorde de grøftelys selges får 1000,- BUD?? skriv her helst, ikke PM. bilder kommet. Sjekk ut http://www.mtech2.com som er under oppbygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Har du løse sorte fjernlykter eller bare komplette sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 pris på mhw lykter og er disse til facelift ?? Hvor holder du til i rogaland ? Skal til stavanger til helga (14-16 okt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 pris på sorte facelift grøftelys til e30 det har ingen bråhast, kan hente de når det passer en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 pris på mhw lykter og er disse til facelift ??Hvor holder du til i rogaland ? Skal til stavanger til helga (14-16 okt) karmøy, rett over stavanger. Står bud e30 tic pris på sorte facelift grøftelys til e30det har ingen bråhast, kan hente de når det passer en gang tenkte meg rundt ein tusenlapp, koster jo over 3000 nye... Har du løse sorte fjernlykter eller bare komplette sett? Nær eller fjernlys du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 har du bilder av grøftelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 den er grei, ska te byen på fredag forresten kan hente da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 den er grei, ska te byen på fredag forresten kan hente da! Bare å ringa du har du bilder av grøftelysene? Har 2 sett lliggende. Her er det ene, er ikke sprekker eller noe i noen av de. Er ikke så rene å pene på bildene men de er komplette med fester osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Nær eller fjernlys du trenger? Fjernlys. Og grøftelys til passasjersiden når jeg tenker etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Nær eller fjernlys du trenger? Fjernlys. Og grøftelys til passasjersiden når jeg tenker etter. Har faktisk begge deler Edit: fjernlys lykta er helt ny i eske btw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Pris og tilstand på Startec? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Står bud, jeg vet ikke hva folk er villig til og betale får disse lyktene. bør vel få noen kroner da disse begynner å bli skjeldne. standen er bra. kommer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Nær eller fjernlys du trenger? Fjernlys. Og grøftelys til passasjersiden når jeg tenker etter. Har faktisk begge deler Edit: fjernlys lykta er helt ny i eske btw... Trenger begge fjernlysene, men du har vel to også du? Og btw, leste en plass at det finnes/fantes m-tech2 "takspoiler" til E30 touring. Som erstatter den originale dingsen over bakruta. Vært borti noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hmm nei, har ikke hørt om den vinga. Men kan sjekke det opp. Har bare en fjernlys desverre. Er den å et grøftelys av interesse så send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Facelift baklykter ? byr 2000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå