petterkanin Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg er ikke komfortabel før jeg får en jekk til min E91. Jekken til min gamle E46 passet fint, men den fulgte selvfølgelig med E46'en da jeg solgte den. Er denne jekken felles for flere modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Er det ikke bare å kjøpe en rullejekk på biltema da? Mye bedre enn det skrammelet som pleier å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterkanin Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg har skikkelig jekk i garasjen. Jeg vil ha en liten jekk i bilen også. Forstå det den som kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Ah... Sånn å forstå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 http://search.eim.ebay.no/?kw=BMW+E46+j ... b=S%C3%B8k http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=30861397 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Pappa kjøpte en e46 jekk de hadde liggende Bilia til sin e91, passer rett på den Og han betalte ikke 1600,- for den, tror han gav 500,- Men vet han fikk en litt ok pris på den, da de hadde bestilt den til en kunde som ikke hadde hentet den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterkanin Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg må visst stille spørsmålet på nytt: Er det bare E46-jekk som passer til E90/E91? Eller sagt på en annen måte: Blir E46-jekken brukt i andre BMW-modeller som feks E39 og E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Hvorfor ikke bare bestille deg/kjøpe en få tak i en på høggern til E46 da? Et lite tips.. Gå på realoem.com og sammenligne delenummer fra jekken til E46 så får du listet opp til hvilke bilmodeller denne typen ble levert til. Verre er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterkanin Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Den nærmeste hugger'n har ikke inne jekk til E46 akkurat nå. De har noen andre BMW-modeller dog, så da lurte jeg på om det var samme jekken på disse. Godt tips å sjekke realoem.com. Takk! Sjekket E46-jekken og den er nettopp det: Kun til E46. Jaja, så vet vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå