liaskar Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Lurer på hva dette er? og er det domt og koble på slangen fra turbotrykks måleren inn på denne? Er på en 318tds
///ben Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Det funker heller dårlig (trur jeg, skyt om jeg tar feil) Vi kobla den på en tapp under på innsuget på broren min sin 525tds (Vet ikke om det er samme). Var vel den som gikk til map sensoren eller noe mente han Bare kobla på et T stykke Nå har jeg aldri eid en diesel bil, og har heller ikke mye peil på det, så er mulig dette er feil, og det er også helt sikkert noen som kan svare mye bedre på dette enn meg! Nå er jo dette en helt annen motor enn den jeg har gjort det på, så kan hende det er helt ulikt på denne
liaskar Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 Det funker heller dårlig (trur jeg, skyt om jeg tar feil) Vi kobla den på en tapp under på innsuget på broren min sin 525tds (Vet ikke om det er samme). Var vel den som gikk til map sensoren eller noe mente han Bare kobla på et T stykke Nå har jeg aldri eid en diesel bil, og har heller ikke mye peil på det, så er mulig dette er feil, og det er også helt sikkert noen som kan svare mye bedre på dette enn meg! Nå er jo dette en helt annen motor enn den jeg har gjort det på, så kan hende det er helt ulikt på denne ja, dinna går til en tapp under innsuget:P vi får prøve å sjå ka som skjer!
TRF Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 dere har altså resonert dere frem til at det er map sensor. og du vil allikevel koble den fra? tror du må tenke over den ideen en gang til.
liaskar Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 dere har altså resonert dere frem til at det er map sensor.og du vil allikevel koble den fra? tror du må tenke over den ideen en gang til. Nei, hekje kobla den fra:p brukte berre et t-ledd:)
liaskar Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 det var bedre hvorfor skal du måle trykket? Hvorfor ikkje? berre nyskjerrig, osso piffe opp dashbordet litt med nøken ekstra instrument:p
TRF Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Fordi at det generelt ikke er lurt å ha andre systemer kobla på slangen til map sensor. På en diesel vil følgene være minimale, muligens noe mer lag til tider (antagelig ikke merkbart), men prinsippet. En ørliten lekkasje og bilen din vil ikke bare reagere litt tregere, men faktisk gå dårligere. Men for all del, det er drit kult å se den nåla gå mellom 0 og 1.
liaskar Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 Fordi at det generelt ikke er lurt å ha andre systemer kobla på slangen til map sensor. På en diesel vil følgene være minimale, muligens noe mer lag til tider (antagelig ikke merkbart), men prinsippet. En ørliten lekkasje og bilen din vil ikke bare reagere litt tregere, men faktisk gå dårligere. Men for all del, det er drit kult å se den nåla gå mellom 0 og 1. Vist dinna 318tds går dårligere so stoppa den:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå