Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det funker heller dårlig (trur jeg, skyt om jeg tar feil) Vi kobla den på en tapp under på innsuget på broren min sin 525tds (Vet ikke om det er samme). Var vel den som gikk til map sensoren eller noe mente han :) Bare kobla på et T stykke :) Nå har jeg aldri eid en diesel bil, og har heller ikke mye peil på det, så er mulig dette er feil, og det er også helt sikkert noen som kan svare mye bedre på dette enn meg! :) Nå er jo dette en helt annen motor enn den jeg har gjort det på, så kan hende det er helt ulikt på denne :)

Skrevet
Det funker heller dårlig (trur jeg, skyt om jeg tar feil) Vi kobla den på en tapp under på innsuget på broren min sin 525tds (Vet ikke om det er samme). Var vel den som gikk til map sensoren eller noe mente han :) Bare kobla på et T stykke :) Nå har jeg aldri eid en diesel bil, og har heller ikke mye peil på det, så er mulig dette er feil, og det er også helt sikkert noen som kan svare mye bedre på dette enn meg! :) Nå er jo dette en helt annen motor enn den jeg har gjort det på, så kan hende det er helt ulikt på denne :)

ja, dinna går til en tapp under innsuget:P vi får prøve å sjå ka som skjer!

Skrevet

dere har altså resonert dere frem til at det er map sensor.

og du vil allikevel koble den fra? tror du må tenke over den ideen en gang til.

Skrevet
dere har altså resonert dere frem til at det er map sensor.

og du vil allikevel koble den fra? tror du må tenke over den ideen en gang til.

Nei, hekje kobla den fra:p brukte berre et t-ledd:)

Skrevet

Fordi at det generelt ikke er lurt å ha andre systemer kobla på slangen til map sensor. På en diesel vil følgene være minimale, muligens noe mer lag til tider (antagelig ikke merkbart), men prinsippet. En ørliten lekkasje og bilen din vil ikke bare reagere litt tregere, men faktisk gå dårligere.

Men for all del, det er drit kult å se den nåla gå mellom 0 og 1. ;)

Skrevet
Fordi at det generelt ikke er lurt å ha andre systemer kobla på slangen til map sensor. På en diesel vil følgene være minimale, muligens noe mer lag til tider (antagelig ikke merkbart), men prinsippet. En ørliten lekkasje og bilen din vil ikke bare reagere litt tregere, men faktisk gå dårligere.

Men for all del, det er drit kult å se den nåla gå mellom 0 og 1. ;)

Vist dinna 318tds går dårligere so stoppa den:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...