chiller Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 For litt over to år siden solgte jeg min E39 for å ha råd til å fullføre studiene, siden har jeg kjørt rundt i en lånt Nissan Sunny Men nå er jeg ferdig med studiene, og har derfor handlet inn en E46 325Ci! Dette er min første 3-serie (Har hatt seks 5-serier tidligere, (E28, E34 og E39) Her følger det noen bilder: Det er låsemuttere på felgene, men det fulgte ikke med noe å løsne de med. Det har jo blitt tid til å legge om til vinterdekk, så er det noen som har et bra dekkverksted i oslo å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Fin den , gratulerer dekkskift.no ligger på fjerdingby (rælingen) gode priser og hyggelige folk hvert å ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Så ut som en pen og riktig utstyrt bil. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Ja dette var jo en pen bil Får nesten ta deg en tur og si hei til meg da så kan vi kjøre litt og se om min bil med ettermontert M54B25 går like bra som din originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hyggelig at flere liker bilen Kan sikkert stikke innom fetsund en dag ja, men tror vanos'en burde hatt en overhaling for å være konkuransedyktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Bytta AC-reim og vannpumpereima i dag, tror det var på høy tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Fikk også bytta ut telefon-holder-saken med koppholder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 hvor du kjøpte denne koppholderen og hvor mye kostet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Kjøpte den hos de trivelige folka på GS Bildeler, kosta et par hundrelapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Bilen har dratt litt ugjevnt ved full gass, brukt mye bensin, samt vært litt uggen på veldig lave turtall. Bilen har også satt feilkode på CPS på eksossiden, og den feilen kom tilbake selv etter å ha byttet sensoren. Jeg bestemte meg derfor for å bytte VANOS-enheten. Dette gjorde jeg i går: Blir spennende å se hvordan bilen blir å kjøre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Gratulerer med fin bil Blir spennende å se om det hjelper ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Er det ikke moro med slik Vanos jobb? =) Gjort denne MANGE ganger, og begynner å sitte i fingra nå Min motor skal ut igjen til vårparten for ny innmat og en sånn liten hårføner EDIT: Hva het feilkoden du fikkpå VANOS CPS? Fordi du vet at det er pakninger inni der som blir dårlige fort? Dette kan gi utslag på feilkoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Er det ikke moro med slik Vanos jobb? =) Gjort denne MANGE ganger, og begynner å sitte i fingra nå Min motor skal ut igjen til vårparten for ny innmat og en sånn liten hårføner EDIT: Hva het feilkoden du fikkpå VANOS CPS? Fordi du vet at det er pakninger inni der som blir dårlige fort? Dette kan gi utslag på feilkoder Hehe, skulle gjerne ikke ha trengt å gjøre jobben. Litt dårlig av BMW å ikke lage o-ringer som holder. feilkoden fra vanos var: 18 EWS Signal : not present or faulty / Signal Camshaft (MS43) og fra obdII: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Gratulerer med flott bil! Var gjennom vanos-mekking på min tidligere E46. Anbefaler deg å bytte ringene i vanosenheten. Se http://www.beisansystems.com/products.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Har bytta hele vanosen, med en enhet fra dr vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå