Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linken virka ikke, men jeg hadde VVME-kit i grøft og langlys.

Hvis du skal ha i nærlys, bør du kjøpe 35W kit. Samme i grøft.

I langlysene kan du gjerne ha 55w.

(Alt annet blir for voldsomt for de du møter, og du kan belage deg på å bli stoppet).

Kit'ene fungerte utmerket, og var enkle å montere.

Jeg var på Biltema og handlet "ekstralys"-ledninger, og la opp relé på alt sammen.

Da er du sikret at det ikke blir noe flimring og treg tenning.

Skrevet

har xenon i alt på mein e34 fra vvme og har funka i 2 år no - stor forskjell på lys ;)

Meiner eg har 35w i alt k6000.

er enkelt å montere kapp orginal ledningane å sett på 2 kabelsk så er de i boks ;)

Skrevet

Bare sånn hint til alle som vil ha xenonkit: Biltema har begynt å selge nå :D 500 eller 600 kr for et sett. Greit å kunne levere inn vis noe går til helvette :D Er litt mer styr å sende til hong kong eller hvor det var jeg fikk det fra når jeg bestilte fra vvme :)

Skrevet

Helt rett at de har latterlig dårlige lys. Vet ikke hva som gjør det, men selv med langlys har jeg store problemer å se noe på kvelden, spesielt ved litt regn.

Driver å heller mot å ettermontere xenon i langlys da det ikke vil være et irritasjonsmoment for andre i trafikken. Nærlys kan bare være dårlige i grunn. Ser for dumt ut med xenon i en nå 23år gammel bil :P

Skrevet

Syns lysa i e34 originalt er heilt greie eg,, men når eg monterte 35w 5000k vvme kit i nær og langlys blei det heilt supert! ;)

Syns 5000k er passelig varmeverdi, for du får ikkje det typisk blå lyset som dei fleste med ettermontert xenon har ;) så det ser ikkje så dumt ut! :)

Skrevet

TerjeA: eneste gangene jeg med hånden på hjertet kan si at jeg synes at lysene på e34'en var gode nok, var i dagslys eller på opplyst vei.

Regnvær og mørke var omtrent som å famle i blinde..

Man kan jo gå for 4000K eller lavere. Da får man et gansk anonymt xenon-lys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...