leif harald Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Har en 325 mtech2 som skal jeg skal demontere understellet på. Perfekt for de som skal bygge om en bil med større motor. så har man ALT her. å kan få chassinr fra bilen det har stått på så blir alt lettere på en gokjenning hoss Biltilsynet. Alt av understellet kan selges komplett, feks: fjrøbein bærearmer komplett servo mellomaksling bærearmer bak diff travers forran og bak bremser forran og bak Kom med bud på alt komplett eller alt utenom mellomaksling og servo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Er interisert i krysset nederst på rattstammen, det som går fra rattstamme til tannstang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Er interisert i krysset nederst på rattstammen, det som går fra rattstamme til tannstang Jeg har servotannstang til salgs med det leddet i en annen tråd, du får heller by på den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Er interisert i krysset nederst på rattstammen, det som går fra rattstamme til tannstang Jeg har servotannstang til salgs med det leddet i en annen tråd, du får heller by på den der. Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 viewtopic.php?f=14&t=205069 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hvorfor svarer du ikke på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 For du ser at jeg ikke selger bakstillingen "løst" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 sånn ca pris på dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Har ikke peiling, helt komplett du tenker med diff, servo osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 jepp, komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 jepp, komplett 11-12 tusen ? vet ikke jeg alså bare sier noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå