Kvasi Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Har et sett el-speil med varme, og bryteren som står i døra til overs. De er diamantsorte men kunne sikkert hatt godt av litt lakk for å bli 100% strøkne. Vet ikke helt hva no sånt er verdt, så by i vei så får jeg se om det blir verdt turen til postkontoret
Kvasi Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Bilder på plass. Ser nå at de hadde hakket mer bruk for litt lakk enn jeg husket, men de er jo hele og pene bortsett fra det da.
Kvasi Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 Har også sånne grill-lister (eller hva det så enn kalles) som går for en rimelig penge.
BilBruker Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Send pm om hvor du bor, så skal jeg vurdere å gi et høyere bud
Kvasi Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Det var nå en uvanlig henvendelse, men ok.
Kvasi Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Just testet og fått at bekreftet og justering og varme funker som det skal i speilene.
Kvasi Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Kom på at jeg har jo ei original bensinpumpe til facelift liggende til overs også. Brukt men funka fint da jeg tok den ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå