Thewiz Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Bumper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Tenkte å legge inn en liste i førstepost over brukere som kommer på treff. Så langt ser det ut som det er stemning for lørdag 29 okt? Kom gjerne med et innlegg om du kommer, kanskje kommer eller ikke kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Jeg kommer, så lenge det ikke kræsjer med alt mulig annet. Tipper 80-90% sannsynlighet for at jeg stiller! Men om jeg rekker det til 1500 er nå en helt annen historie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Ok, da har jeg oppdatert første post med de jeg mener har gitt utrykk for at kommer på treff Flere må stille opp nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Eg e med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Dukker vel opp tenker jeg! Tar med meg en til hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Jeg hiver meg på her jeg også Jobber til kl 14, men rekker vel til Moss innen kl 15! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Supert, da har vi fått med litt flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg hiver meg på her jeg også Jobber til kl 14, men rekker vel til Moss innen kl 15! Jøss, har den karen tid til treff altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Oppdatert førstepost litt. Ser ut som treffet blir den 29 okt, rundt klokka 15/16. Møt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Æsj det var da en dum dato! Da er jo bilen buret inne på Motor Showet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 kommer jeg også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Beklager for dårlig trefftidspunkt, Nautiluz. Skulle gjerne ønske du kunne deltatt Skriver deg opp på lista Morty999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Begynner å nærme seg treff nå Håper alle som er grønne stiller opp, blir en fin liten rekke med bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg hiver meg på her jeg også Jobber til kl 14, men rekker vel til Moss innen kl 15! Jøss, har den karen tid til treff altså hehe Må prøve å holde på med litt annet enn jobb også, så får vel kare med til Moss, men fant ut at elektrikeren kommer på lørdag, så da tenkte jeg å ta fri på lørdag og heller hjelpe elektrikeren til å bli ferdig før kl 15 Kommer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå