ogee1 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Ikke så mange som dukket opp, men en liten treff ble det. Hyggelig å treffe forumfolk! Her er noen bilder. De fremmøtte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Takk for hyggelig treff Var ikke mange på treffet, men det ble bra likevell. Bildene ble jo veldig bra! Skulle ha vaske bilen min før jeg kom på treff Må få til et vårtreff neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Herrechrist, jeg sov rett gjennom alt...var på nattevakt ikke langt fra treffstedet, og var rimelig sliten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Ser ut som det ble et greit treff det der, må bare beklage at jeg ikke rakk det.. var ei som på død og liv skulle få med seg ALT på oslo motorshow.. ville ikke vært der før etter 1800-1830. Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Kjedelig at jeg ikke fikk tatt turen, men det lot seg ikke kombinere med en god natt søvn, etterfulgt av Oslo Motorshow. Får prøve å få til et nytt treff på sikt. Gjerne god tid i forveien med et fastsatt tidspunkt og sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Takk for bra treff. Var som kjent ikke så folksomt, men hyggelig var det! Sjøbuse dukka opp på tampen også, men dog ikke i en bmw Strålende bilder ogee1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 ja var hyggelig selv om jeg bare fikk med meg 10-15 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå