Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt trøbbel med Ix'en i det siste, ekstremt tung startet når det er kaldt, trodde først beninspumpa hadde tatt kveld så dreiv å styra med den.

Men så viste deg at når jeg målte benisintrykket så gikk den på mellom 5 og 6 bar. Fikk slengt ut den "justerbare" btr'en som er helt på tur og satt inn orginal så nå funker bilen hur bra som helst. Starter fint i 10 minus :wink:

Nå skal eg uansett med god hjelp av "integrale 8v" montere Link for å få litt fart i sakene.

Setup blir nå;

bosch 968 med ORG BTR

nytt trykkrør med ny dump som jeg fikk billig av "Silverboy"

Link G3 som er oppgradert. Lagt plug n play av Eivind

Ny intank beninpumpe (da den gamle har levd et hart liv på 6bar).

528'en som ble boholdt kun i fall ix'en skulle havarere har havarert selv.. toppakningshavari #-o

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fikk du film? Har ikke fått testet det eg ennå

Var gøy men gikk fort lei. For glatt til å ha fart i svingene, og får ei satans fart når man gasser litt mellom svingene.

Liten filmsnutt når en kar som aldri har prøvd bilen før testa en runde. Laste opp straks..

• 3 weeks later...
Skrevet

Fått i sprutet?

Mitt er på plass og mappinga begynner å bli sånn høvelig bra. Og djevlor den går bedre enn med chipen og luftmengdemåler som står der å bremser.. :)

Skrevet

JA fikk start nå for to timer siden,med hjelp av integrale8v.

skal legge opp alt skikkelig i morgen å få laget ferdig trykk rør ;)

Skrevet

Gull :) Høres ut som latterlig skryt men jeg er ikke i tvil om at jeg fikk 50 hk ekstra, og myye grommere respons.Og på toppen av det hele har det snødd tett her i etpar dager nå :D

Skrevet
Gull :) Høres ut som latterlig skryt men jeg er ikke i tvil om at jeg fikk 50 hk ekstra, og myye grommere respons.Og på toppen av det hele har det snødd tett her i etpar dager nå :D

Her er det vestlandsvinter med +7 og regn...

Fikk ikke testa noe igår annet enn oppstart, for jeg mangler trykkrør og stikket til luft temp, men responsen pleier å komme seg når lmm forsvinner ja :)

Skrevet

Da har jeg vert ute å kjørt bilen hjem med Link montert å fått lagt på plass hjernen og ledninger permanent.

Tok det helt rolig, men det kan nevnes at 325ix sugis er NOE lat :lol:

Update i morgen :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...