Gå til innhold

e30 tic's hverdagsbiler 528&325IXT(T) Link montert

e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt litt trøbbel med Ix'en i det siste, ekstremt tung startet når det er kaldt, trodde først beninspumpa hadde tatt kveld så dreiv å styra med den.

Men så viste deg at når jeg målte benisintrykket så gikk den på mellom 5 og 6 bar. Fikk slengt ut den "justerbare" btr'en som er helt på tur og satt inn orginal så nå funker bilen hur bra som helst. Starter fint i 10 minus :wink:

Nå skal eg uansett med god hjelp av "integrale 8v" montere Link for å få litt fart i sakene.

Setup blir nå;

bosch 968 med ORG BTR

nytt trykkrør med ny dump som jeg fikk billig av "Silverboy"

Link G3 som er oppgradert. Lagt plug n play av Eivind

Ny intank beninpumpe (da den gamle har levd et hart liv på 6bar).

528'en som ble boholdt kun i fall ix'en skulle havarere har havarert selv.. toppakningshavari #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk du film? Har ikke fått testet det eg ennå

Var gøy men gikk fort lei. For glatt til å ha fart i svingene, og får ei satans fart når man gasser litt mellom svingene.

Liten filmsnutt når en kar som aldri har prøvd bilen før testa en runde. Laste opp straks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gull :) Høres ut som latterlig skryt men jeg er ikke i tvil om at jeg fikk 50 hk ekstra, og myye grommere respons.Og på toppen av det hele har det snødd tett her i etpar dager nå :D

Her er det vestlandsvinter med +7 og regn...

Fikk ikke testa noe igår annet enn oppstart, for jeg mangler trykkrør og stikket til luft temp, men responsen pleier å komme seg når lmm forsvinner ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...