paukri Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 satt å så på Mobile.de, å da kom jeg over denne An very special M5 E34, one of only 3-4 built with 408 bhp from the factory. Officially BMW only built one 408 bhp car and that is this one, the GD64558, specially made for the sheik of Dubai. The engine was build to DTM-race-series specifications, the original engine is still in the car (matching numbers). The engine was most likely developed for a possible use in the German DTM-race-series, but the project was apparantly called off. The very few engines/cars actually built were assumingly NOT offered for normal sale but they were -given- to a handful of people as a dedication and acknowledgement. These -lucky- person were -said to be- BMW ///M-insiders and also heavily involved with the history and development of the E34 M5. The car is now on a Dutch license, the original Dubai papers are still here… I’ve got an original BMW Zertifikat from BMW Classic Group and also an value rapport tøft...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Var den til salgs nå? siden du fant den på Mobile.de? så noen bilder av den tidligere, men da var ikke eieren av bilen sikker på om det var den originale motoren som sto i bilen. Virket nesten som at han trodde han hadde en vanlig M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 ja den ligger til salgs på mobile nå... lå til rett over 30 000 euro... utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hadde vært gå å hatt en One of a kind M5. Blir en drøy engangsavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 ja jeg regna den ut til over 500.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krholt Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Mener jeg har lest noe om en spesialutgave av E34 M5 på m5board.com forumet en gang i tiden... Mener også det var noe dokumentasjon inne i bildet hvis jeg ikke husker helt feil. Var sikkert ikke billig ny heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Denne finnes det dokumentasjon på ja. Motoren står som ekstrautstyr. Ligger en lang tråd om denne på M5Board.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 link til denne tråden på m5board? sitter på nett offshore så vet ikke om jeg gidder begynne å lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 http://www.m5board.com/vbulletin/e34-m5 ... 00bhp.html Det tok meg et Google-søk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 får skylde på sjølufta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå