pinadud Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Sorry men dette er det mest harry innlegget jeg har lest her inne på lenge.Sier det aller meste om folk og deres holdning i trafikken når de faktisk vurdere å kjøpe seg slike, eller der behovet for dem, fordi dem skal kjøre idiot i trafikken. Jeg håper virkelig at dere både blir stoppet med disse, og at dere da også før dere setter andres liv og helse i fare blir stoppet og fratatt førerkortet, så det er trygt for oss andre i trafikken. Klok kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Gud så mange fjompenisser som spammet ned denne tråden. Jeg skjønner godt at folk vil bruke slike i den siste sovjet-stat. Fartsgrensene blir lavere for hvert år og nye fotobokser og bomstasjoner popper stadig opp. Jeg har NULL respekt for alle disse tåpelige 70-sonene der det var 90-sone for ti år siden, så jeg gir tommelen opp for folk som bruker slike skiltvendere eller kjører uten skilt foran (som er det beste). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Like greit å kjøre uten skilt foran når man først skal drive med slikt Er også enig i det Wherther sier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Med skiltflipper eller uten skilt, så er det ikke snakk om å kjøre litt fortere kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Jeg ligger nok litt over fartsgrensen til tider selv, men da med den holdning og viten om at blir jeg tatt, så er det kun min egen feil, og jeg prøver ikke å legge sjul på det med å "gjemme" skiltene mine. For meg blir det for dumt. En annen ting er vel at de som velger å benytte seg av slike produkter som her er nevnt, de kjører nok ikke litt over fartsgrensen eller forholder seg rolig i trafikkbildet, bryr seg om sikkerheten til andre medtrafikanter osv... Så hver gang dere som bruker og eller skal bruke slike skiltvendere og lignende produkter passerer en bomstasjon eller fotoboks på ulovlig vis, så husk, det er faktisk VI ANDRE som må betale for dette i form av etterhvert høyere avgifter og satser. Er du så avhengig av å måtte skjule skiltene dine, så har du faen ikke noe bak rattet på en bil å gjøre for det første, og for det andre så håper jeg aldri at du klarer å ødelegge andre enn deg selv, når du først mister kontrollen over ditt kjøretøy. Dette er så harry at jeg nesten må le. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Gud så mange fjompenisser som spammet ned denne tråden.Jeg skjønner godt at folk vil bruke slike i den siste sovjet-stat. Fartsgrensene blir lavere for hvert år og nye fotobokser og bomstasjoner popper stadig opp. Jeg har NULL respekt for alle disse tåpelige 70-sonene der det var 90-sone for ti år siden, så jeg gir tommelen opp for folk som bruker slike skiltvendere eller kjører uten skilt foran (som er det beste). Godt jeg kan være en fjompenisse da. Du undres vel kanskje ikke over hvorfor alle disse fartsgrensene settes ned da vel??? Sjekk ulykkes-statestikken på disse veiene, før og etter endring av fartsgrensene, her taler vel tallene for seg ganske så klart. Fartsgrensene endres ikke for morroskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Ha skiltet i frontruta du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Gud så mange fjompenisser som spammet ned denne tråden.Jeg skjønner godt at folk vil bruke slike i den siste sovjet-stat. Fartsgrensene blir lavere for hvert år og nye fotobokser og bomstasjoner popper stadig opp. Jeg har NULL respekt for alle disse tåpelige 70-sonene der det var 90-sone for ti år siden, så jeg gir tommelen opp for folk som bruker slike skiltvendere eller kjører uten skilt foran (som er det beste). Norge som den siste sovjetstat-argumentet har en del for seg, dessverre. Når det gjelder bomstasjoner, fotograferer vel mange av disse skiltnummeret både foran og bak, slik at å kjøre uten nummer foran ikke har noen annen hensikt enn å få møtende politibiler til å foreta en u-sving etter at de har passert deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=C1zIGPyJ ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå