Gå til innhold

BMW 323i e36 coupè m-tech - original bil, manuelt gir!

ChristianB
 Share

Anbefalte innlegg

Siden du spør etter meninger, så kan jeg komme med min. Jeg likte dette eksemplaret veldig godt. Jeg kjenner E36 såpass at jeg vet hva et godt eksemplar dette er. Du har difinitivt den beste kombinasjon man kan finne på en E36. m-tech, godt utstyr, original, god og veldokumentert annonse som tyder på godt eierskap, nydelig farge og ikke minst en 2,5 liter som er stroket. Den er som du sier billigere å forsikre samt at den yter minst like bra som det står på papiret. Når dokumentasjonen er på plass så er denne bilen en sjelden vare som er verdt å ta en titt på.

Jeg vil regne med at du får prisforlangende om du hadde utført en NAF salgstest på den. Det gjorde jeg når jeg solgte en tilsvarende E36. Dette sa kjøper at dette var essensielt ved salg av en bil som har gått rundt 200´samt begynner å bli noen år.

Lykke til med salget. Jeg ville faktisk vurdert denne selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med rust i falsen på skjermene? ev dører og bakluke?

Jeg begynner å vurdere en E36 igjen, og denne ser jo veldig bra ut 8)

Ingen rust på panser, tak, framskjermer eller bakluke. Bakskjermene har dessverre hver sin ørlille lakkboble, men ser kun ut som det er overflaterust og heller ikke lokalisert til falsen på skjermene. Ene framdøra har også fått en ørliten boble helt nederst i hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...