ChristianB Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Nå er go'bilen til salgs! Se annonse på Finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31281601 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Hva mener folket en slik bil er verdt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Siden du spør etter meninger, så kan jeg komme med min. Jeg likte dette eksemplaret veldig godt. Jeg kjenner E36 såpass at jeg vet hva et godt eksemplar dette er. Du har difinitivt den beste kombinasjon man kan finne på en E36. m-tech, godt utstyr, original, god og veldokumentert annonse som tyder på godt eierskap, nydelig farge og ikke minst en 2,5 liter som er stroket. Den er som du sier billigere å forsikre samt at den yter minst like bra som det står på papiret. Når dokumentasjonen er på plass så er denne bilen en sjelden vare som er verdt å ta en titt på. Jeg vil regne med at du får prisforlangende om du hadde utført en NAF salgstest på den. Det gjorde jeg når jeg solgte en tilsvarende E36. Dette sa kjøper at dette var essensielt ved salg av en bil som har gått rundt 200´samt begynner å bli noen år. Lykke til med salget. Jeg ville faktisk vurdert denne selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 For en perfekt bil! Utrolig fin! Lykke til med salget, og vent på rett kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Gir denne førstepremie innen orginal, strøken og PERFEKT E36! Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Hvordan er det med rust i falsen på skjermene? ev dører og bakluke? Jeg begynner å vurdere en E36 igjen, og denne ser jo veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Hvordan er det med rust i falsen på skjermene? ev dører og bakluke?Jeg begynner å vurdere en E36 igjen, og denne ser jo veldig bra ut JA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Hvordan er det med rust i falsen på skjermene? ev dører og bakluke?Jeg begynner å vurdere en E36 igjen, og denne ser jo veldig bra ut Ingen rust på panser, tak, framskjermer eller bakluke. Bakskjermene har dessverre hver sin ørlille lakkboble, men ser kun ut som det er overflaterust og heller ikke lokalisert til falsen på skjermene. Ene framdøra har også fått en ørliten boble helt nederst i hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianB Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 ingen prisantydning? edit: stryk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå