KalMar Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Som topic er det noen som kjenner til denne bilen http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... img8277691 Hva tenker dere?? Vurderer å ta en titt for evt kjøp, noe spes jeg burde se etter ? Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 tikking, ulyder fra drivverk/motor, Rust i hjulbuer bak, bakluke, kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Har hatt noen E36 der det har rustet hull på dempertårnene. Du kan jo titte litt på dem også, evt. pirke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Sjekk bilen nøye, Autotrade har ett "rufsete" rykte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Nettopp! Bilen ser jo hel og grei ut men jeg ville likevel ha sjekka bilen skikkelig! Men det skal den ha, den ser iallfall ikke herja og ungdomms kjørt så det tegner jo bra bare der Men ikke ha for høye forventninger til Forhandleren, ikke la deg lure av "bare bagateller" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg får gi et pling å høre hva de har å si.. Jeg syntes bilen fremstår som en fin å grei bil, det som er å sette fingeren på er vell det at den ene siden ser det ut som de har "fendersurfet" med. Men ellers ser det jo ut som er grei bruksbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Ringte forhandleren idag. virket som hyggelige folk dette, men syntes de viste lite om bilen. Det som måtte gjøres var: ripen på døren (mye kunne vist rubbes vekk, skaden visste jeg om ) bremseklosser på den ene siden framme noe overflate rust på kanal (de visste ikke hvor mye) Ellers var bilen god. Eieren var vist en 18åring som hadde hatt bilen siden mai, og måtte selgen den pga penge mangel. Magnus Fiane Eriksen heter eieren vis noen kjenner til han ?? Skal ringe eieren nå, så får vi se om det blir en tur hen for å ta en titt.. kom gjerne med flere innspill!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Ringte forhandleren idag. virket som hyggelige folk dette, men syntes de viste lite om bilen.Det som måtte gjøres var: ripen på døren (mye kunne vist rubbes vekk, skaden visste jeg om ) bremseklosser på den ene siden framme noe overflate rust på kanal (de visste ikke hvor mye) Ellers var bilen god. Eieren var vist en 18åring som hadde hatt bilen siden mai, og måtte selgen den pga penge mangel. Magnus Fiane Eriksen heter eieren vis noen kjenner til han ?? Skal ringe eieren nå, så får vi se om det blir en tur hen for å ta en titt.. kom gjerne med flere innspill!! Hehehe! Jaha i følge dette firma så kan nok det meste rubbes vekk en annen ting er at de fleste bilene de selger ser vist ut til å ha vært eiet av folk med pengemangel! Kikka selv på en 528I Touring hos dem en gang, bilen var som vanlig eiet av en som ikke hadde råd til den lengre! Bilen bar forøvrig preg av å ha vært igjenom to verdenskriger, masse rust, riper og svære steinsprut med rust i og innvendig hang ledninger å slang under dasjbordet og knapper i instrumentpanelet satt fast! Tror det er den mest forjævlig herpa E39en jeg har sett! Ett annet tips, ha cash på deg hvis du skal prøvekjøre! Bruktbilene her går som regel kun på bensindampen så hvis du har tenkt å kjøre lengre en 10 meter så må du nok tanke Ellers så ville jeg være på vakt, disse har som nevt over her ett rufsete rykte i lokalmiljøet! De nyere bilene som står hos dem (gjerne VAG, BMWer og Amcars) tilhører en seriøs biloppkjøper som han her igjen selger dem for, det skal imidlertid være trygge kjøp! Synes forøvrig det er frekt av selgern å si at forrige eier hadde pengeproblemer og i tillegg gi ut navnet hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Selgeren var vist en god kompis av han som eier bilen. Denne bilen ser forøvrig veldig grei ut på bildene. så jeg tar turen hen for å se på den på lørdagen. Jeg fikk tlf nr til eieren slik at jeg kunne ringe han for å få mer info om bilen. (syntes auto trade skulle vist mer!!) Så søkte bare opp nummert på 1881, for å høre om det var noen som kjente han. Bilen skal sjekkes nøye gjennom før evt kjøp! Men er det sånn at jeg burde være skeptisk til å kjøpe bil fra de i utgangspunktet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 vær obs på denne forhandleren! ville aldri kjøpt bil de jeg da. men så var jo ikke det verdens dyreste bil.. tror jeg ville funnet et annet alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hva er grunnen til at du ikke ville kjøpt bil der ?? vis jeg går gjennom bilen ordentlig, så burde jo ikke være noe problem? Bilen ser jo helt grei ut og forhandleren skal bare selge bilen for en kompis. så de "eier" jo ikke bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 de har ett veldig rufsete rykte som fredrik og thomas har sagt over her. men som ejg sa så er jo ikke bilen verdens dyreste å derfor kanskje ikke så farlig å kjøpe, da man ofte kan regne med påkost uansett. men om du liker bile, går nøye over den så skal nok ikke det være farlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Kjør og se på bilen, det er jo bare en svipptur. Så slipper du lure på no mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Blir tur til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Alt han selger er ikke drit, det kan jeg si sikkert, og han hadde ikke klart å drive med bilsalg i 25 år om det BARE var rot og snusk. Når det er sagt så har nok de fleste i Arendal hørt en eller annen rufsete historie om både bedriften og daglig leder. Sjekk som sagt bilen nøye, er ikke verre enn det, er nok ikke sånn at han har sprøyta saltlake i dører og kanaler bare for å være kødd Når fyren som har drevet med biler i 25 år sier at du må bytte klosser på den ENE siden framme, da begynner jeg å lure litt... Klosser byttes alltid på begge sider samtidig og om klossene er nedslitt så kanskje du må bytte skivene også. Er klossene ulikt slitt fra side til side kan det hende det caliperene er klare for utskiftning. Just sayin... Ta en tur å kikke nøye, jeg skal forbi der i morra, kanskje jeg tar ett lite gløtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå