Gå til innhold

Noen som kjenner til denne E36 318 i Arendal?

KalMar
 Share

Anbefalte innlegg

Det er det jeg også har tenkt. Skal ta en nøye titt på bilen! og jeg syntes også at det er rart at man kun bytter klosser på den ene siden, men dette skulle vist bli gjort før salg. Spurte jo om jeg heller kunne ta jobben på min kappe, men da de bare at jeg kunne ikke få bilen noe billigere uansett..

Men skal ringe til arendal bil og båtpleie å høre med de, bilen hadde vist blitt solgt fra disse til nåværende eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å så på denne bilen idag.

Fikk et litt snuskete inntrykk av firmaet. Møtte meg med skitne dongri bukser å greier.

Det var ting som de ikke hadde nevt til meg på tlf, når jeg hadde spurt konkret om det var noe mer å utsette på bilen i forhold til det som sto i annonsen.

Så det var litt skuff å kjøre helt fra søgne til arendal (ca 1 time i bil med godt driv) for å se på en "annen" bil en i annonsen.

Det var som f.eks

"hjemme" fiksa lakk på begge skjermene framme (jeg så ikke dette med første øye kast) og fører døren framme (fører døren var stygg, man så farge forskjelen lett). Lakke fikk jeg ikke vite noe om på tlf.

Men en lakkering kostet jo ikke så mye, 3000 for en hel lakkering. Og ripene på døren kunne lett rubbes vekk før jeg reiste hjem. :lol::lol:

Så var det en del mer rust på bilen en de hadde fortalt meg, men her virket det som både eier og firma ikke hadde peiling i det hele tatt.

Det virket egentlig ikke som de hadde så veldig god peiling på bil i utgangs punktet.

Det var rustet hull til stab.stag festet framme på venstre side (syntes dette var farlig rust!), noe overflate rust på kanaler men dette var mot hjulhusene framme og bak. ellers så så de tålig greie ut.

Så var det noe rust langs kanten på innsiden av trunken der dekselet til baklyktene "møter" bagasjelokket. Rett med festet til bagasjelokket var det også et lite rust hull.

Under teppet så var det fuktig på begge sider framme (gadd ikke skjekke bak), og på fører siden var det rust under teppet. Fikk ikke sett under teppet, så kjent bare med fingrene. Så hvet jo ikke helt hvordan det så ut under der. Men fikk et greit inntrykk av hvordan det lå an.

Var også vibrasjoner fra 100 og oppover, og bilen dro litt til venstre (tipper det er noe med bremsene)

Men ellers så var jo bilen veldig grei, god å kjøre, ingen ulyder fra moter, drivverk osv.

Interiøret var veldig fint, men det har vært røyket i bilen så det luktet røyk :(

Så det var en litt kjip bom tur, men meg og min kompis tok det som en tur i fin været 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...