gica Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Har ett sett med GS concave. Tok av hjula da tiden var inne for å skifte over til vinterdekk. La så merke til at alle felgene har startet å flasse, 3 stk har bare småtteri, men den fjerde flasser rundt kantene og da mener jeg omtrent rundt hele felgen. Felgen er ikke kantkjørt. Disse kostet mye da de var nye, og til den prisen jeg betalte for dem må jeg si at jeg er meget skuffet over kvaliteten. Vasket felgene og kan ikke se noen skader noe sted, så dette er vell ett tegn på at klarlakken slipper ? noen som har opplevd det samme som meg når det gjelder GS sine felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 hei, er jo kopi felger. men litt enig, koster jo trossalt litt. jeg hadde 18x8,5 foran og 18x9,5 bak Hartge replica felger på min gamle E36 Coupe, jeg kjøpte dem nye og hadde de vel i 1,5 år cirka før jeg solgte dem med bilen flasset ikke noe på selv kanten, men hullene til hjulbolten (helt ute i begynnelsen av hullet) begynte det og sprekke i lakken (sølv lakk) og etterhvert flasset det av litt. felgene ble jo tatt av og på endel ganger, men uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 er bare å rekkmandere det til gs ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 En kamerat har kjøpt en e46 som hadde felger fra GS, de felgene ser mildt sagt ikke ut. Flasset overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 vurderer å ta med felgen til gs, selvom jeg ikke har kvitteringen lengre. Ble kjøpt med bilen, og da var felgene kliss nye. Nå koster det ikke akkurat så mye å kjøpe en felg (de er nå på tilbud) og få lagt om dekket, men det er vel en prinsippsak uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Skal være minimum 3 års reklamasjonsrett på felgen, så dette burde du få GS til å dekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Skal være minimum 3 års reklamasjonsrett på felgen, så dette burde du få GS til å dekke. Joda, men uten kvittering kommer man ingen vei dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 men er det ikke bare GS som selger denne modellen ? Skulle vel ikke være noe problem når modellen (gs concave) kom i 2010 ? Uansett, skulle de være vrange kjøper jeg bare en felg, nytt dekk og blir ferdig med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Bør gå greit uten kvittering ja, GS er såppass gode på service/kundebehandling at jeg tror nok det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Er vel uansett registrert du har kjøpt dem i systemet så Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Har opplevd det på 3 forskjellige felger oppigjennom, da har det skjedd nesten med en gang (når de er ny). Alltid blitt løst uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Jeg hadde same problem å fikk 4nye felger. Uten noe diskusjon der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Du bør ta kontakt med GS ang disse felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 vet de har sagt fra også på nettsidene sine ang noen felger, at de kan flasse osv grunnet produksjon / lagrings feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Takk folkens! Skal sjekke med GS på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå