Gå til innhold

Gs Felger, dårlig kvalitet ? **LØST**

gica
 Share

Anbefalte innlegg

Har ett sett med GS concave.

Tok av hjula da tiden var inne for å skifte over til vinterdekk. La så merke til at alle felgene har startet å flasse, 3 stk har bare småtteri, men den fjerde flasser rundt kantene og da mener jeg omtrent rundt hele felgen.

Felgen er ikke kantkjørt.

Disse kostet mye da de var nye, og til den prisen jeg betalte for dem må jeg si at jeg er meget skuffet over kvaliteten.

Vasket felgene og kan ikke se noen skader noe sted, så dette er vell ett tegn på at klarlakken slipper ?

noen som har opplevd det samme som meg når det gjelder GS sine felger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, er jo kopi felger. men litt enig, koster jo trossalt litt.

jeg hadde 18x8,5 foran og 18x9,5 bak Hartge replica felger på min gamle E36 Coupe, jeg kjøpte dem nye og hadde de vel i 1,5 år cirka før jeg solgte dem med bilen

flasset ikke noe på selv kanten, men hullene til hjulbolten (helt ute i begynnelsen av hullet) begynte det og sprekke i lakken (sølv lakk) og etterhvert flasset det av litt. felgene ble jo tatt av og på endel ganger, men uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å ta med felgen til gs, selvom jeg ikke har kvitteringen lengre. Ble kjøpt med bilen, og da var felgene kliss nye.

Nå koster det ikke akkurat så mye å kjøpe en felg (de er nå på tilbud) og få lagt om dekket, men det er vel en prinsippsak uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det ikke bare GS som selger denne modellen ? Skulle vel ikke være noe problem når modellen (gs concave) kom i 2010 ?

Uansett, skulle de være vrange kjøper jeg bare en felg, nytt dekk og blir ferdig med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...