TDV Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Selges. eller hives. får ikkje laste opp bilder. er komplett fra grenrør og bakove. kom å hent den om du vil.
TDV Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Då går det på bosset om ingen henter det innen 4 dager
Eirik Viste Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Hei. Hvorfor ikke tilby at du kan sende eksosanlegget med Posten? Det er litt jobb som du kan ta noe betaling for. Send katalysatorene for seg i egen pakke. Og bakpotten for seg. Du kan kjøpe billig presenning til å rulle rundt eksosen slik at pakkingen går fort. Og teipe godt. Det er mye bedre å yte litt service og få penger for eksosen. Det er for gale å kaste slike deler. Har dessverre ikke bruk for dette selv. Du bor usentralt til, og da må en være mer villig til å jobbe mer for å selge deler. Hilsen Eirik.
TDV Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2011 Hei du. Hehe ja. var dette med å "gidde" då er ikkje so ofte eg e heim om å får ordne sånt. er sånt styr å få sendt ting her i fra.
Robin L Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 vet du hvilken årsmod det kommer fra? trenger sårt katter til min 740. hvis du gidder å sende (jeg betaler selvfølgelig for det) så kan jeg sjekke om de passer min e38
TDV Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2011 Hei meinar at det er en 96 eller 97. Kan sikkert sende det j
Robin L Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 høres flott ut giddet å sjekket om det er to rør som går innpå manifolden fra katten? mye vil du ha for de + frakt da? her ser du. det er to forskjellige typer
TDV Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Heidu er den øverste typen (to rør opp til eksosmanifolden.) nei ka du vil gje?
Robin L Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 hmm, nå aner jeg ikke hva sånt veier, så frakten vet jeg ikke hva blir. gi meg en pris da 1k + frakt? kan betale deg for kattene, så kan du sende, så fører jeg over det som frakta ble kostende bare? om det går greit.
TDV Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Heidu. Ja det får være greit. Men får sikkert ikkje sendt dei før kommande helg. Skal ikkje heim før det. For all del ikkje sett over penger før du har motatt
Robin L Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 høres supert ut : D er ikke noe bråhast med å få sendt det. sender deg en pm med videre info jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå