Robin L Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 den bakrutesenkeren, er den seidl sin?! pris?
Muztang289 Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 den bakrutesenkeren, er den seidl sin?! pris? Det ser veldig ut som Seidl sin ja, skal prøve den på bilen min en dag og se hva jeg synes om det.. Om det ikke er noe så skal jeg kvitte meg med den, så snakker vi om pris da.. Den trenger lakkering, da den har falt av bilen i 80 km/t eller noe, så er litt skrubb sår.. Kan evnt. selge den ferdig lakkert til etter nyttår da jeg starter med lakkering igjen
Muztang289 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Da er alt jeg har av interiør solgt, de mørke facelift blinkers'a, frontleppa og grøftelys..
Appelgren Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Da er alt jeg har av interiør solgt, de mørke facelift blinkers'a, frontleppa og grøftelys.. Er rattet også solgt eller? Hvis ikke , er d varme i det? Mvh
Muztang289 Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Rattet er ikke solgt nei.. Der hvor varmeknappen er, helt nederst til høyere er det 3 piler i en sirkel.. Kanskje dette er til rest-varmer for kupen? Rattet i bilen min har varme og det er ikke samme ikon så tror desverre ikke det er varme i denne..
Appelgren Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Rattet er ikke solgt nei.. Der hvor varmeknappen er, helt nederst til høyere er det 3 piler i en sirkel.. Kanskje dette er til rest-varmer for kupen? Rattet i bilen min har varme og det er ikke samme ikon så tror desverre ikke det er varme i denne.. Stemmer, er noe annet du har da
S.Hafsmo Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Du har ikke lokket til midtkonsollen i sort skinn?
Muztang289 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Du har ikke lokket til midtkonsollen i sort skinn? Desverre, den blei med alt jeg solgte av interiør.
moekim666 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 pris på frontfangeren? har du vindusheis høyre side fram?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå