Gå til innhold

318iT E91 Handlevogna (kommer plutselig for salg... solgt!)

StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Handla meg noen LEDpærer til ringene på Deal Extreme tidligere i vinter som jeg skulle sette i når sommerhjulene skulle på.

Nå er de i :weirdwalkingthing:

Synes de lyste helt kurrant.

0051024x685.jpg

0351024x685.jpg

Og så skrudde jeg den litt lenger ned i fronten. Men ser jeg nok kan ta noen runder til.

0241024x685.jpg

Og snakk om flaks! Felgene har slipt inntil hjelpefjæra på coiloversene fremme sånn at kun lakken er borte fra felgkanten og plastikken på fjære er slipt bort. Har vært så lite at jeg ikke har merka noen ting. Satte på noen 5mm spacere jeg hadde liggende sånn at de skulle gå klar. Tenkte jo overhode ikke på det da jeg satte de på første gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justert pittelitt opp bak og enda mer ned fremme. Nå er den i bunn fremme.

0261024x685.jpg

0201024x685.jpg

Og det der skal liksom være 275?? Ser nå mer ut som 205....

0151024x685.jpg

Stemningsbilde fra dagens økt på bilene.

0291024x685.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jøjjemeg Stig, traff på (og lå bak) en skikkelig GROM E91 i går. Måtte inn her og sjekke, og jammen var det ikke din. ;-)

Eneste du mangler er litt mørkere ruter, eller sånn opptrekksgardin fra baksetene og opp til taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Såpass ja? Synes fremdeles den er hakket kjedelig. Men takk skal du ha :)

Den nettingen har jeg men har alltid hatt den nede. Hundenetting det kalles ? :P

Edit etter en liten tenkepause: Så det var du som var den svarte Audikleggen som lå bak meg fra påkjørselen ved Elkjøp og svingte av den nye avkjørselene ved Stangeland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla meg noen LEDpærer til ringene på Deal Extreme tidligere i vinter som jeg skulle sette i når sommerhjulene skulle på.

Nå er de i :weirdwalkingthing:

Synes de lyste helt kurrant.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Og så skrudde jeg den litt lenger ned i fronten. Men ser jeg nok kan ta noen runder til.

[ Bilde ]

Og snakk om flaks! Felgene har slipt inntil hjelpefjæra på coiloversene fremme sånn at kun lakken er borte fra felgkanten og plastikken på fjære er slipt bort. Har vært så lite at jeg ikke har merka noen ting. Satte på noen 5mm spacere jeg hadde liggende sånn at de skulle gå klar. Tenkte jo overhode ikke på det da jeg satte de på første gang :lol:

Har du direkte link til disse Stig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte at jeg har OL-ringer veldig nærme meg i speilet siden jeg som regel alltid holder fartsgrensa. Rart det der at BMWer er magneter på Audier. Samme var med E46en også. Men ikke så mye med Z4en. Sikkert redde den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt så er vel både Audier og BMWer magneter på alt annet. Men når det gjelder BMWer, så er det helt utrolig hvordan BMW-eiere trigges av Audier, og det er rimelig festlig å sitte på andre siden (med litt motor) når jeg kjenner meg godt igjen selv. ;)

Ellers verdt å huske på at det som regel ikke er noe aggresjon inne i bildet, heller bare moro og ønske om å ha det kjekt med likesinnede. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er vel det. Hvordan demontere denne magneten? Kjøpe Hyundai? :shock:

Av sånn jeg har sett, følt og tolket så har Audioeiere (mannlige) det som regel veldig travelt. Godt voksne som er alene i bilen skal fram for enhver pris. Vi ha da de i mine øyne ganske forhatte filbytterne i kø. Høyre-venstre-høyre-venstre-høyre-venstre-høyre hele tiden når de ser at det går bittelitt fortere i det andre feltet. :roll:

Er glad jeg ikke står i timesvis i kø hver dag. Da tror jeg bare jeg kunne lagt meg inn på anstalt :lol:

Damene er nesten mer aggressive. Og så topper de ofte med å sitte å jabbe i mobilen mens de slikker fangeren på bilen foran seg.

Men over til litt mindre syt (nesten) :P

Jeg prøve å freshe opp det fantastisk kjedelige interiøret i bilen med smådetaljer. Noe er også litt småfiks av skader.

Så i dag er det montert ny håndbrekkskinnflysse og ACS replica pedaler like de jeg har i Z4en. Liker de veldig godt og har veldig godt grep.

Originalt (her viser også girkula jeg har bytta.)

DSC_4446.jpg

Ebay-skinnflysse:

DSC_4447.jpg

Pedalene:

DSC_4449.jpg

Har også bestilt originale stoffmatter i sort som er på vei fra Tyskland. Fothviler skal jeg handle fra Schmiedmann siden det faktisk ble billigere enn Ebay hvis jeg handler andre ting samtidig.

Er ikke videre imponert over kvaliteten på overflaten på de grå plastikkdelene i interiøret. Det grå er lakkert gummiaktig lakk som flasser av etterhvert. Kan nok minne om Plastidip.

Så slik ser det ut i førerdøren:

DSC_4450.jpg

Mindre lekkert altså.

Så da var løsningen å kjøpe ett brukt HELT dørpanel fra Koed i samme farge.

DSC_4451.jpg

Å dele opp panelet for å få ut delen jeg trenger er ikke gjort på 2 sekunder. Her er alt plastikksmeltet på baksiden. Så måtte borre opp sikkert 15 slike smeltede punkter for å få det delt.

DSC_4452.jpg

Tenker at jeg bruker Sika for å få alt på plass igjen.

MEN, siden jeg vil brekke av alt det grå så har jeg tenkt på en ting. Hadde det være en idé å kjøpt inn 4 stk. sorte dørpaneler og brukt stoffdelen fra de på de grå panelene? Altså det som er grått stoff på mine, grått skinn på det jeg kjøpte av Koed og bytte det ut med sort stoff eller skinn. Betalte ikke mer enn ca. 250 spenn for hele det grå panelt.

Eller vil det bare se rart ut siden jeg ikke har todelte grå/sorte seter?

Kom med innspill. :D

Vil da altså bli omvendt av dette:

billede.jpg

Så er jeg på jakt høyt og lavt etter bakre midtkonsoll i grått. Min far flyr modellfly og har klart å søle fuel på midtkonsollen som resulterte i dette.... :(

DSC_4454.jpg

Så her er det ikke annet å gjøre enn å bytte hele skiten. Ny hos BMW blir ikke aktuelt. Koster over 3500 for kun bakre del.

Finner sorte både på Ebay og Koed, men grått er det verre med.

Så hva tycks? Kom med innspill vedr. dørpanelene og ellers hva jeg kan finne på for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke de som blir skrudde på den orignale hvilere. Skal ha denne:

image_30700_big.jpg

Koster 212,- spenn hos Schmiedmann mens den kom på over 300,- inkl. frakt fra Ebay Tyskland.... Skulle jo ha nesten 150 i bare frakt. Så neste gang jeg handler fra Schmiedmann rasker jeg med den hvileren. Er litt annet dill jeg har på listen derfra.

Har god erfaring med Schmiedmann jeg. Har de på lager går det ikke lange tiden. Har de måtte bestille har det gått ettpar uker. Men nå har jeg ikke hatt noe krav om kjapp levering utenom coiloversettet som jeg fikk på døren dagen etter bestilling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende skader innvendig. Ikke sett noe sånt på mine foreldres '07 320dATM.

Når det gjelder filbyttere og fangerklegger, så er jo BMWer akkurat like ille, men sånt merker en kanskje bare hvis en bytter litt på hva slags merke en kjører. En ser jo alltid det verste i fienden. ;) Syns og mange japsebiler og Volvoer har blitt verre de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...