Gå til innhold

318iT E91 Handlevogna (kommer plutselig for salg... solgt!)

StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Filbyttere finnes over alt ja. I alle slags bilmerker. Jeg er ingen bilmerkehater og synes mange Audier er pene. Skulle jeg hatt bil kun pga. det estetiske kunne jeg gjerne vurdert en A5 eller den siste TTen. Utrolig flotte biler.

Fine updates! Bilen har kommet seg en god del i forhold til da du fikk den gitt! hehe

Men hva gjør en WAG girkule i en BMW? ;)

Takktakk :) Ja det kommer seg (heldigvis) :P

Du mener VAG? Ikke vet jeg om de har like. Jeg kjøpte denne hos Koed. Den er med lys å greier :P Skikkelig rånete :lol:

Denne her bare for 6 gir. Veldig god å holde i synes jeg

billede.asp?y=450&billede=3000_1_36877.jpg&map=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått i litt mer i dag. har en praktisk brilleholder i taket i Z4en som jeg synes er veldig grei. Og Har savnet et eget rom for dette i handlevogna. Så da var det bare å sette seg ned å surfe i bukta. Endte opp med noe selgeren kalte for BMW Performance brilleholder. Jaja ikke vet jeg. Passet gjorde den i alle fall selv om det var stemplet GM delenummer på den :lol:

Før:

DSC_4461.jpg

Etter:

DSC_4462.jpg

Briller i:

DSC_4463.jpg

Passer ikke alle typer briller. Helst noen litt flate. Mine gikk akkurat. Er de veldig buet vil den ikke lukkes helt igjen.

Link til selgeren hvis andre ønsker en slik

Grå:

http://www.ebay.de/itm/Nachrustsatz-Bri ... 500wt_1413

Sort:

http://www.ebay.de/itm/Nachrustsatz-Bri ... 500wt_1413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja blir litt mørk der fremme. Men uansett mye bedre enn kinagrillen jeg hadde...

Nei skal nok ikke ha tåpelys :wink: Men noe skal jeg nok finne på der. Hvis du ser på Z4en min så har jeg faktisk foliert tåpelysene. :lol:

Synes det er harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ikke så godt på bildene men jeg lakket grillen Jetblack. Altså blank non-metallic. Få tak i sånne deksler du har å lakke da heller kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har faktisk hatt M3 fanger i tankene da jeg så at SS Performance hadde en brukt til E90/91 i samme farge som bilen min. Men ville ikke bruke over 3k i plastikk akkurat da :-P

Enten blir den som den er i fronten mtp. fanger eller så kommer det kanskje på en lippe. Har sansen for Alpinalippa. Og tåkelys er ut ja :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du, når fjøren din knakk forran. stod den på demperen da eller noe annet?

tenker bare på om jeg kan ha senkefjører på org dempere midlertidig. ville hatt 45 foran(helst senkeskåler i tillegg) men redd demperen bunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått delene jeg ventet på til min lille modifikasjon.

DSC_0134.jpg

4 stk. sorte dørpaneler fra Koed som skal blandes sammen med de grå som sitter på dørene allerede.

DSC_0153.jpg

DSC_0157.jpg

Jeg skal altså bytte rundt stoffdelen på alle sammen slik at jeg får grå paneler med sort stoff i og sorte paneler med grått stoff i.

Så får vi se hva som blir penest at dem.

Så fikk jeg meg endelig stoffmatter.

DSC_0162.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Har nå handlet inn bøttevis med småting til handlevogna. Så en ganske kraftig makeover vil bli gjort i løpet av ukene fremover. mangler fremdeles noen småting da, men de kommer etterhvert.

Kan jo legge ut en liten teaser i alle fall :wink:

DSC_1299.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...