rel0ad Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Etter en sessong med bruk, så ser jeg at jeg har vite flekker over mye av felgene, ser ikke det før man går nærme, prøvde å vaske de med sonax sin felg rens, men ga ingen virkning. vist jeg gnir på flekkene så forrsvinner de etter LANG tid. hvordan får jegg vekk dette? å hva er det? Disse felgene har vel klarlakk på seg? http://s60.photobucket.com/albums/h40/r ... t%20vline/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 ser nesten ut som kun polert alu og at flekkene har kommet etter bruk av sterke kjemikalier. Prøvd med litt autosol ? Hør evt med www.dcn.no, kanskje de kan gi deg litt mer info ang dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Felgrens med syre kan gi slike flekker. De ringene er vel polert metall uten lakk og får fort flekker. Prøv med Autosol eller annen metallpolish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 er det alu? de gamle felgene mine var det alu kant på, og de fikk sånne hvite prikker som dette. men jeg hadde aldri brukt felgrens på de, kun avfetting. eneste som tok det som jeg fant ut, var autosol. ble til gjengjeld veldig shiny med autosol myye gnikking men. kjøp en sånn greier som er beregnet for å sett frampå batteridrill http://www.blankbil.no/ds_product_info. ... cts_id=171 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 var polert så autosol gjør vel susen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Autosol er det slipemiddel i, så du vil få mye slipemerker om du bruker det. Er det ikke chemical-guys som har et meget bra produkt? Så kjører du på med powerball på drillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå