pedro Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Fikk med meg at det er ett bud på 20,000 for den Femten er nok for lavt Men du kan få den til ca den prisen uten motor og gir hvis det er interessant P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Fikk med meg at det er ett bud på 20,000 for den Femten er nok for lavtMen du kan få den til ca den prisen uten motor og gir hvis det er interessant P Selvfølgelig ikke intr. Dersom du har fått bud på 20 så er den solgt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30power Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Er det byttet motor og drivverk i denne, i med at det var 520 før??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 STÅR FORTSATT FOR MYE UTEN Å BLI BRUKT MYE NYTT PÅ DENNE OVERHALT MOTOR OG KASSE NYTT SCHMIEDMANN EKSOSANLEGG KAN TA 328 I INNBYTTE MED / UTEN MELLOMLEGG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Hvor står denne. Har ikke fått det med meg. Står den med skilter på nå? Er det kosmetiske feil på bilen uten om ac? Kunne du tatt ett bilde og 2 av interiøret? Prisen er 20.000 ferdig prutet? Mvh. Håkon Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Går for 21000 denne nå. Som står og med gode pigghjul, splitter ny venstre framskjerm og en brukt venstre framdør og en del ekstra småplukk som sorte dørtrekk og hanskerom fra 540. Kom og hent Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Hvor står denne. Har ikke fått det med meg.Står den med skilter på nå? Er det kosmetiske feil på bilen uten om ac? Kunne du tatt ett bilde og 2 av interiøret? Prisen er 20.000 ferdig prutet? Mvh. Håkon Så ikke denne før nå jeg da. Denne skal bort siden den blir for lite brukt. Den tidligere interesserte har nå kjøpt seg bil og denne er klar for ett seriøst BUD da jeg har bestemt meg for å selge den Bilen står seg i hjel og irriterer naboer med å oppta en P- plass. En del småfiks nå, derfor vettugt bud. Hvis det ikke kommer inn kommer inn seriøse bud, men kun tulle bud selger jeg overhalt M50 B25 motor osv separat og hugger bilen. P 91848260 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Hvor står bilen? Hvordan er interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Står fortsatt i Asker Den har ett helt og greit, men litt slitt grått stoffinteriør. Litt flekker osv, men det er helt og brukbart. Kan legge inn noen bilder av interiøret når det blir lyst. For mørkt nå.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Hei Selger min svært påkostede 525ia Touring da den nesten aldri blir brukt mer! Bagasjen er fylt opp med dempere og en skjerm så jeg fikk ikke tatt bilder der i dag Der er et rimelig strøkent og rustfritt og ser pent brukt ut. Er gummimatte slik at under matta er det som nytt. Samme med reservehjulsbrønnen. EU GODKJENNT TIL-2015 Det er gjort mye mer enn bare service etter 218,000 Alt verktøy på plass her. Er en ryddig bil dette. Ny byttekasse som er overhalt og motor med 186,000km. Kassen er nyoverhalt av DR: BMW himself. Bilen var nå senhøstes 2012 igjennom en storservice med bytte av topp, coiler, nye plugger, alt av pakninger i motor, reimer olje og filter, Ny termostat, vannpumpe og kjøleveske byttet på Arne Guldbrandsen. ] Nyoverhalte 540kaliptere med nye skiver og klosser framme. NETTOPP byttet foringer i bakstilling og skiftet dempere bak. Helt nytt av året SIMONS Sportseksossystem og brukte 525 katter Nytt langlys og grøftelys Ny bakrutevisker, nye bremserør, ny bærebru høyre side og linkarmsstag. Nye returrør til bensin Gode pigg vinterhjul på stålfelg med orgkapsler. 17 Gs replikka M5felger Kan følge med originale M5 hjul med Firestone Firehawk og brukt venstre framdør og helt ny original venstre framskjerm. Ok spiller i den og det følger med en grei forsterker. Har også masse annet som kan følge med av E34 deler. Bilen er sikkert påkostet 70,000 siste år da overhaling av kasse og motor inklusive motorbytte og eksos har kostet rundt 42000Kr bare i 2012. Bilen er i god stand bortsett fra Hardyen som er slitt. Kan nevnes at den går godt og låter skikkelig tøft. Den er god å kjøre og bremser meget godt. GI BUD OVER 25000 Tar innbytte i E46/ E90 cab ev E36 325 328 M3 cab eller coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Den bare står her uten å bli brukt eller gjort noe med BUD er lov Har ikke lagerplass til denne nå i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Vintern kommer og jeg setter ikke denne på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Som jeg skrev over Tar bytte i cab/ coupe P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Javel ja Kan legge på prisen litt og la det gå med ett sett originale M5 hjul med gode dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå