Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fin den blir da :applause: Men lager du ikke 5-120 når du er i gang da ? Mye lettere å finne tøffe felger da.

Bak blir det e34 m5 nav med m5 knuter og spesial lagde drivaksler så der er det 5 bolt. Forann så kjøpe fjørbein, bremser osv før jeg tenkte på 5 bolt. Så der kjører jeg adapter spacer . Det gjør egentlig ikke så mye pga jeg må space ut siden bilen blir 4 cm breiere per side foran :) så det går opp i opp :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Blir det datasprut og eller? Men eller uten vanos?:)

Blir orginalt el nett , sender bare inn hjernen til ess så får jeg den ferdig mappet tilbake. Så eneste jeg trenger da er å kobke til + og - så ready to go :) bruker vanosen da !

Genialt prosjekt & motorløsning :) Stå på!

Skrevet
Blir det datasprut og eller? Men eller uten vanos?:)

Blir orginalt el nett , sender bare inn hjernen til ess så får jeg den ferdig mappet tilbake. Så eneste jeg trenger da er å kobke til + og - så ready to go :) bruker vanosen da !

Genialt prosjekt & motorløsning :) Stå på!

Takk , iwill :)

Skrevet
De fargekodene til folien vil jeg gjerne ha, om du vil sende meg en pm :D Hadde vært kult ;)

Hehe først må jeg få dem selv, har en kompis på saken nå :) men du kan få dem når jeg får dem :)

Skrevet

E34 m5 indre og ytre nav klar for modding :)

4ypunyje.jpg

Laget shims som presses på for riktig avstand med tanke på orginalt kaliper feste og skive.

yhaturyn.jpg

Også skal indre navene freses av til første kanten for å få tilstrekkelig med gjenger :) satser på å få levert dem i morgen !

era9uje5.jpg

S54'n ferdig syrebadet og skal få honet og planet, hvertfall sjekket i helga vis jeg får tid :

da5e9yda.jpg

dyqa5a6a.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...