NA Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Sånn som jeg husker det var angrybird sinteste front, Sølvgrå e30 m3 helge ett eller anna sin beste lyd, wicky mafia også husker jeg ikke flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Helge Bråten vant gromest lyd med sin sølvfargede E30m3. Får ikke lasta opp bilder men kan nevne som var deltakere til pokaler: - sølvafarget e30m3 - gul farget med svart panser e46 (autom....?) - Svart e36 takrinn og gule lykter - E38 skamsenka, vant pris ifjor for mest senk - Grønn isetta -rød e30m3 -brun e30m3 -wicky mest mafia 7 serie Edit: send meg melding om du trenger bilder BmwGrace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Jeg vant ombygd-prisen ja. Stod mellom meg og en blå E46 M3, jeg vant "folkeavstemningen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 jeg vant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå