Gå til innhold

Total renovering av e30 316 1989 = Mtech 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den saken som er lenger opp på siden. men teppet smitter litt av og ble litt rødt der hvor teppet var vått så resultatet er ikke 100 % men er bare å flekke over siden. også smitter det litt av men gir seg vel etterhvert. skal innrømme det at jeg brukte veldig mye på dette her xP brukte dette da på teppet og hattehylla og det ser jo bra ut. også brukte jeg vinyllakk fra torshov i taket ;)

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har endelig fått tak i stoff til å farge gulvteppet med! Vært overalt på de mest utenkelige steder og spurt men ingen hadde. men når jeg da dro til den siste butikken jeg kunne forestille meg at de hadde, noe som var lite sansynlig så hadde de noe jeg kunne bruke!

Dette stoffet er danskprodusert og er spritbasert ellno. så kjøpte en litersflaske av det og bruker lakksprøyta til å spraye med. vi prøvde på teppegulvet i butikken og det sverter ikke over og gir faktisk et bra resultat. går det til helvete trekker jeg om, noe jeg egentlig hadde tenkt til uansett.

Butikken jeg kjøpte det på heter Jørn Jensen Lærhandel Lillestrøm som bare driver med skinn, og dette produktet er egentlig ikke beregnet for tekstil men det funka jo. Så da er det bare å dampvaske gulvteppet og begynne å lakkere =D :applause:

gnkv1l2ut50izb5knwdc.jpg

Dette skjer nok ikke før til neste uke engang hvor jeg skal bort i helga osv. Så spenningen flyter i luften. Så før dette skjer kommer bilen hemmat te mor!

Her står det meste ;)

Skrevet

Hadde jævlig mye å xP var egentlig ikke til tekstil da så det smitter litt av da men det ordner seg

Fikk vaska og gjort rent i garasjen idag. Bildeoppdate kommer senere på kvelden.

Skrevet

Måtte jo ryddes og vaskes før bilen kunne komme så er det som ble gjort idag pluss litt tapetsering av vegger ;) fra grått til hvitt gulv ække feil.

Ble deppa bare av å se på gulvet før det ble vaska så dette er da ikke tatt bilde av så er bare bilder av etter vasking og etter pynting :) er heller ikke ferdig med å pynte opp ;) Det kjæm mer

212035942_424071884_1.jpg

212035938_1696287504_1.jpg

212035940_0_1.jpg

212035941_212035941_1.jpg

Skrevet

Endelig klar til avreise mot et bedre liv =D Venter bare på bil og henger akkurat nå.

212036334_848145336_1.jpg

212036335_1060181675_1.jpg

Alt som er igjen er en liten tom flekk på gårdsplassen. Stolt at bilen kom seg ut med sommerdekk uten å måtte måke (nesten noen ting) \:D/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...