Gå til innhold

Går det alltid sakte i svingene hos GS?

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig god erfaring med GS mtp leveringstid. Har ringt på ettermiddagen og det har gått i posten samme dag.

Men nå har jeg en BMW-forhandler like i nærheten av meg, og de er svært gode på leveringstid og oppfølging. Pga BMWCCN-rabatten pluss bortfall av fraktkostnader så handler faktisk oftest der, med mindre det er mange/større ting - da kommer det opp fra tyskland som regel :)

Når det er "bestillingsvare" hos bmw så tar det vel typ 3-4 dager maks? hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte eksos pakninger fra gs på tirsdag kveld, de lå hos posten torsdag.

Erfarings messig er GS veldig raske med å sende deler, har et par ganger fått pakker fra gs, men hente lappen er fra Tollkreditt. Å vil anta delene kommer utenlands da, men kommer fremdeles like raskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, posten slutter aldri å imponere! Jeg hadde det litt travelt med å motta pakken da døra mi står uten fuktsperre, håpte på å motta den iløpet av 3 dager da den virkelig ikke har lange veien og reise. Men etter 3 dager ble den levert på postkontoret, og videresendt. Posten sender den til trondheim, heelt feil retning.... Når den endelig ankommer ålesund (en fergetur unna), nei nå er sendingen merket; Avvik, sendingen kan bli forsinket.

Om noe haster......! (ikke få det tilsendt med posten)

Ser ut som dem driver forskjellsbehandling, og jeg er altid uheldig når det gjelder bestilling og tid, bare se hva som skjer med pakken :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...