leif harald Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Har en e30 stasjonsvogn som jeg synes er for gale og kaste får å få 1500,- Pga den har M20 som sveiver veldig bra og ny hjulbuer, kanaler osv. Så må gjøre noe morsomt utav den, prøve å lage en pickup Grunnen til at jeg legger den ut her er får at jeg vil ha ideer av dere. kom gjærne med forslag Planen er å sveise igjen bakdørene og montere mtech2 å få den lakka. Felger og mye senk er også et must.
Yngvejos Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Hva med å flytte b-stolpen og montere 2-dørs dører? Det hadde passet bedre på en pickup e30. Ser for meg at det kommer til å ligne en VW caddy med kun 2 korte dører.
matsrh Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Haha, drit fett! Hva med å lage pickup med plan?
leif harald Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Hva med å flytte b-stolpen og montere 2-dørs dører? Det hadde passet bedre på en pickup e30.Ser for meg at det kommer til å ligne en VW caddy med kun 2 korte dører. Du sier noe der Yngve, har sett mange på google som har lange coupe dører. å jeg har en coupe jeg kunne laget pickup av også. Men grunnen til det blir pickup av denne er enkelt å greit at det kanalene, å hjulbuene bak er byttet å bilen er norsk, er bare får å gjøre noe med bilen istede får å kaste den. Jeg gidder ikke å flytte b-stolpen, blir aldri bra da skal jeg gjøre alt selv. Desverre.
oddis Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Spørsmålet kommer da - skal det godkjennes? Hvis nei, så kan du bygge helt sånn du vil selv. Har planlagt pickup E30 en gang i fremtiden jeg også, men ikke turt å legge planene frem for BT før jeg har noe mer konkret å gå på. De vil nok ganske sikkert ha verifisert at forsterkningene du gjør er bra nok fra en fagmann. Hvis du titter på prototypen som BMW lagde selv i 1986 så var den i samme lengde som E30 sedan og med coupedører om jeg ikke husker feil. På str med en VW Caddy. Selv liker jeg designet på denne. Fett å satt på custom M3 bredding og kanskje noe annet morsomt.
leif harald Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Spørsmålet kommer da - skal det godkjennes? Hvis nei, så kan du bygge helt sånn du vil selv. Har planlagt pickup E30 en gang i fremtiden jeg også, men ikke turt å legge planene frem for BT før jeg har noe mer konkret å gå på. De vil nok ganske sikkert ha verifisert at forsterkningene du gjør er bra nok fra en fagmann.Hvis du titter på prototypen som BMW lagde selv i 1986 så var den i samme lengde som E30 sedan og med coupedører om jeg ikke husker feil. På str med en VW Caddy. Selv liker jeg designet på denne. Fett å satt på custom M3 bredding og kanskje noe annet morsomt. Har sett på den bilen der jeg også, rå bil Men har funnet et problem så langt. Takluka mi går litt lenger bak på taket en b stoloen. Så enten må luka fjernes eller så må b stolpen bli litt lenger/bredere en vanlig. Men går seff ikke ann å rulle takluka bakover inn i taket, men luka skal stå i vippestilling uanz Nei den skal ikke gokjennes, bare for kjekt så kan den brukes av og til med prøveskilt
larsern6 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Bruk D-stolpene, flytt dem fram slik at dem står en 40-50cm eller noe bak Bstolpene:) Så bruker du øverste del v bakluka med vinduet mellom de framflytta D-stolpene, og nederste delen blir igjen bak på bilen:) Da har du litt mer lengde på taket, og litt mer plass i bilen:)
leif harald Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Bruk D-stolpene, flytt dem fram slik at dem står en 40-50cm eller noe bak Bstolpene:) Så bruker du øverste del v bakluka med vinduet mellom de framflytta D-stolpene, og nederste delen blir igjen bak på bilen:) Da har du litt mer lengde på taket, og litt mer plass i bilen:) Bra forslag, men litt for seint Men grunnen til at jeg gjør dette er for det er lett om man gjør det på den måten jeg gjør det, gidder ikke å gjøre mer utav det en dette. Sveiser igjen bakdørene. smeller opp en vegg fra en annen pickup bak b stolpen Så har jeg god plass på planet
leif harald Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Dette er gøy Fikk kjøpt 2 svære alu plater i dag. og sjært til bunnplata. Fikk ikke tatt resten av platene pga alle sagbladene knakk Skal å sjære ut veggen på en skoda i morgen vis den ser bra ut å sveise den på her. Skal også å kjøpe låsemakaniskmen til "bakluka" i mogen, så har vi litt å gjøre på søndag også vis formen tilater det
skogsland Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Syykt at du virkelig gidder å bruke penger på dette men det er sinnsykt fett!! Putt inn gigamotor og bruk den på gatebil! Dette blir fett!
bingo Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Er det gamle bilen min det endelig skjer noe med? kan bli bra dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå