leif harald Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Noe nytt? Tjaa, kom litt deler i går til både e36n å e30n. Venter fortsatt på m3 fangere og skjørt til den nylakka e36n, Har montert ruter, pakninger, lykter og interiør nå. Venter bare på fangerene som sakt, felgene og senkesett.
Pernezz Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Jadaaaa Pedi, vi har forstått att du ikkje er fan av c-stolpekassetten, meeeen ser du vi som liker den ytrer seg so mykje over den ? Den er der orginalt, den er der for en grunn, face it Men er enig med deg att det som er viktigast er att den personen som bygger bilen, må først og fremst vere fornøgd sjølv ! Sannheten her er at jeg er smertelig klar over hvor bra den C-stolpe/bakluke greia er mtp luftmotstand/downforce etc MEN... 1. En original M3 har dette stasjet, og slik er det den ser ut. Så det er ok. 2. Ombygde biler har ofte ikke C-stolpe/luke fra M3 - og det synes jeg er tøffest. Helt korrekt. 3. ENKELTE sjeler (les: har oftest original M3 selv) er sykelig opptatt av at stolpen og luka må være der, ellers så er den bare teit, kjedelig, fake osv osv. Mangt har blitt skrevet opp gjennom årene her. Og jeg synes det er herlig å trekke i de som er analt vridde mot at E30 M3 skal kun ha original look og (start-)motor, var egentlig slik det begynte... Etter det har det gjennom årene bare blitt en vane at jeg står med min mening om at E30 skal ha breddere og S50b32 (og i de senere år S54 b32 selvsagt), minus C-stolpe og luke - mot de som klamrer seg til råheten til stolpe/luke og veggrepet til S14-M3. Er egentlig ikke værre enn det, Jørgen... +1
ZhilleN Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 da kommer det bilder av den e36'n etterhvert da?
leif harald Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Skal legge ut litt bilder når jeg har fått fangerene, senk, felger osv. Alt annet er montert å klart nå. pakninger, dørhandtak osv. Et bilde: Tatt det lille av rust som var i hjulbuen på e30n også, nye felger står der med nye dekk og venter også 225 dekk på 10" felg Kom litt annet til e36n da, synd m3 fangerene ikke kom..
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 225.35 du har på den 10" felgen eller?
Larsinnj Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Det dekkstrekket er vertfall helt perfekt etter min mening!
leif harald Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 225.35 du har på den 10" felgen eller? Det stemmer Det dekkstrekket er vertfall helt perfekt etter min mening! Jeg også synes strekket ble bra, paste bra på bilen også uten å valse ihel hjulbuene
leif harald Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Var å henta en bil forrige uke. over 100 mil, men det gikk Vw lt, regga som lettlastebil, blir å regge den ned til varebil først så bygge den om til bilfrakter. Bare bruke den her hjemme rundt dørene når jeg skal hente småbiler. Kjekt å ha
_mrB_ Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Morro! Satt akkurat og lette etter en e36 touring, for og bygge pickup av, noe som har vært i tankene de siste dagene 3 BMW prosjekter og ett vag prosjekt på gang men.. Men lykke til, Kommer til og følge med.
kamro Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Pickupen var kul:), du har ikke noen feite felger til e30 da??
leif harald Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Var å kjøpte en bil til i dag, LT nokk en gang, masse ekstrautstyr. regga som mini buss, 17 seter. Denne har turbo diesel motor, så planen er å hive denne over i den oransje LTen Noen som trenger buss seter? kom å hent hehe. Fikk begynt å målt litt på bilplanet også, satt isammen litt småting, sveiser ikke noe før det står bakpå planet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå