ChrZZ Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Hey hey! Jeg lurer på om noen har funnet noen replica M5 speil til E60 som har varme og "støtte" for lyspakke. For, jeg tror de fleste replica har varme inkl, men har noen sett noen som har LED lysene som lyspakke-speilene har på undersiden? For hvis mulig, så har jeg nemlig ikke lyst til å miste den funksjonen. MEN: hvis dette viser seg å være en utopi, så kommer spørsmål nr 2: Er det noen som har noen replica speil med varme å anbefale? Gjerne i (fake) Carbon. Trenger jeg også noe mer enn den ekstra knappen på vindusheispanelet hvis jeg skal ha FOLDING option? Takker for alle svar, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Bompibjørnene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Schmiedmann har kopispeil som du kan få kjøpt med lys i underkant slik originale speil har, men dersom du finner andre speil som ser bedre ut er det jo ikke værre enn å få kjøpt lyktene løse som du kan felle inn selv. Det kan være at du også er nødt til å bytte dørmodul i tillegg dersom du skal ha elektrisk innfellbare speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Takk for svar Speilene trenger ikke nødvendigvis være innfellbare. Menne, tenkte du på disse fra Schmiedmann? -- "Sportsspeil EVO II (med innebygget LED lykter i bunnen av speilene)" Saftig pris a gitt! 3600,- schpenn! Er ikke lett å finne noen på ebay, men kanskje disse er riktige.. det står "foot lamp". Er det et "fancy ord" for puddle light lyset? --> http://www.ebay.com/itm/170604656058?it ... 2923wt_939 Blir isåfall snadder med disse med carbon-cover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Saftig pris? De er jo fryktelig billige i forhold til originale.. Ja det var de speilene jeg tenkte på. De på ebay liknet forøvrig svært mye på de fra Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Joda, men dem fra schmiedmann er vel noe ACS replica? Og ebay blir jo ca 1900,- eks mva. For, problemet mitt er at "lakk" har begynt å løsne i store flak i fra "speilroten" (den sorte ulakkerte delen som festes i a-stolpen). Noen forklaring på dét? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kraft Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Forklaringen må være at aluminiumen blir utsatt for korrosjon. Derav ujevn overflate og lakk som flasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Takker, Kraft Menne... som nevnt i auksjonen over her.. Det står at dette er M5 OG M6-speil.. Men jeg syntes dem ikke likner helt på formen til M5-speilene? Altså, vet det er replica, men hvis jeg skal kjøpe f.eks. carbon cover til disse, så må jeg jo vite at dem passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Nei, disse likner ikke noe særlig på de originale M5/M6 speilene.. Hva slags carboncovere er det du egentlig tenker på? Tenker du på carboncoveret som kan erstattes med det svarte feltet som er på de originale speilene? Isåfall vil ikke noe slikt passe i det hele tatt.. Legger ved bilde av originale M5 speil slik at du kan se forskjellen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Hmmm.. Jeg er egentlig veldig åpen for hvilke type cover altså... Men som du også ser, så er jo problemet at jeg aaaaaner jo ikke hvilke cover som passer, ELLER, om noen cover i det hele tatt vil passe? Jeg har sendt en mail til firmaet som selger speilene på ebay, men får nok sikkert ikke noe svar (sendt for en uke siden). Asia-folk kan være litt sporadiske på å gidde og svare... Men ja... Har folket noen idé om hva slags speil dette da egentlig kan være...? For, jeg _trenger_ som sagt ikke disse speilene, men er interessert i at det ikke er originale standardspeil (for dem har jeg jo), og med el.justering med minne, oppvarming, og vannpytt-lyset (fold-up er ikke et must) Takker for alle evt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hmm.. Jeg skal faktisk være så ærlig å si at jeg egentlig er forvirret over hva du egentlig ønsker og er ute etter. Du ønsker speil som likner E60 M5, vil bruke minst mulig penger og du skal ha carboncover? De eneste alternativene jeg kan se for meg er: "E39 M5" speil og så kjøpe carboncover fra f.eks http://www.gsbildeler.no (delenummer: 8-2405) Org. E60 M5 speil med carboncover i stedet for det sorte feltet. Ligger flust av dem på ebay. E39 M5 replica/sportsspeil/Evo speil sak uten noen tilhørende cover. Hør evt. med Schmiedmann om det finnes cover til disse ettersom det er de som fører disse speilene i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Hmmm... Ja, kanskje jeg er litt utydelig i hva jeg egentlig vil.. Men ja, det å kjøpe enten originale M5 speil til samme pris av det jeg betaler for komplett m-tech styling og lakkering, blir kanskje litt dyrt.. Menne.. det ser jo egentlig ut til at EVO II speilene hos schmiedmann er akkurat samme som dem på ebay.. men problemet er at dem selger jo ikke carbon cover... Så ja.. må vel kanskje fyre av en mail til schmiedmann og høre om dem kan få tak i cover eller kan si noe om produsenten. "EVO II" sier jo fint lite.. ELLERS så får jeg bare kaste hele idéen med det å ha carbon på speilene.. og heller bare kjøpe dem på ebay og lakkere dem titanium sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Dersom du ikke har automatisk avblendbare speil så blir jo ikke originale M5 speil så alvorlig dyrt. Koed har brukte venstre speil. Med prisbud kan du få denne ned i 1200kr. Nytt høyre speil koster 2910kr og ca 1250kr per speilglass. Totalt snakker vi om komplett pakke for ca. 6500kr. Ikke glem at det i tillegg er snakk om skikkelig kvalitet og at det er de speilene som passer E60 desidert best.. De gamle speilene dine får du jo solgt, så blir jo kanskje ikke kostnaden så enorm heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 God idé, Saltkjelen! Tusen takk for tipset! Da har jeg lagt inn et bud på det! Så får vi bare se om dem godtar det. Jeg har aldri gjort sånt før hos Koed. Tror du dem vil gå med på det? EDIT FINT..... Jeg sjekket selvsagt ETTERPÅ at nydelnummeret på speilet (51168046351), passer på biler fra 2007... Min er fra 2003.. Hva er forskjellen...? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=10&hl=18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Du får delen så fremt du ikke hører noe fra Koed. Jeg kjøpte selv mine originale M5 speil der med det laveste prisbud og sparte enormt mange tusenlapper på det... Jeg så at Koed var litt usikre på delenummeret, men antakeligvis er det bare kontakten som er annerledes. Det bør være fullt mulig å gjøre om på det. I verste fall har du 14 dagers angrerett jfr. kjøpsloven så du kan få tilbake pengene dine om det viser seg å være helt bom. Jeg tror det skal løse seg fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå