B3KK15 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Tok litt bilder på Lørdagen! Resten!: (Mulig sia er treig, skal få fikset dette bare webmastern blir edru) http://onroaders.se/2011/10/oslo-motorshow-2011/ evt. beta.onroaders.se også klikke på "posten" der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Kjedelig at bilde nr 3 på linken din ikke funket før en trykket... Flotte bilder du har tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Ja vet ikke helt hvorfor det :S Men da klikker jo ihvertfall alle på bilen din hehe. Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 var den din? steike og fin den var, en fryd for øyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Her er mine bilder jeg tok på lørdagen. Ble ikke sånn kjempebra bilder, da det var vanskelig med folk som gikk foran kamera osv.. Mye fett å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Flotte bilder, Larsinnj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Har masse bilder selv. Laster de opp her litt senere Den "Black Series" MB'en og Datsun Z'en var helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Black'en og Z'en var tøff ja! Jeg har alltid hatt sansen for F40, så jeg sikla på den! Pluss den skaaamlave hotroden. Den på bildet over Lancia Deltaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Ja, siklet en del på F40'en! Kult at den var på norske hvite skilter (Fredrikstadregistrert) Mye lekkert, men har kommet frem til at det er kjedelig å dra på slike ting alene. Morsommere å ha noen å diskutere og kommentere med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Ja, det er sant! Jeg tok med fadderungen i barnevogn da han er hakkende gal etter biler, men han sovnet etter 15 min.. Var visst ikke så spennende likevel. Vet av noen herfra som skal ned neste år, så hiver meg kanskje med da og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Saaatan den Poloen til Parts and Retards er stygg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 F40en er det Terje Høili som har eid. Derfor AR skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Aha! Et godt valg Ikke så godt valg å selge Den røde 1-er golfen var forresten utrolig strøken! Anlegget i M3en har jo blitt bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Saaatan den Poloen til Parts and Retards er stygg... Sikkert derfor det kommer 4 siders reportasje om den i Gatebil... Dessuten er det en Lupo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Synes Lupoen er rå jeg as! Men jeg skjønner ikke poenget med DYR paintjob på en mercedes...med japsedesign?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå