Danielk Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 You sir, are doing it right.Men, jeg tror denne bilen kunne kledd noen andre felger enn LM, for å virkelig skille seg ut! Skulle gjerne hatt noen grommere hjul, men økonomien sier noe annet. Har siklet litt på Rotiform TMB, men da må jeg vinne i lotto først og sannsynligheten for at det skjer er heller dårlig, spessielt med tanke på at jeg ikke spiller lotto Men jeg tar med glede imot forslag til felger det er verdt å vurdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Rå bil du har der, Danielk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgunther Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 !!!!! rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Rå bil du har der, Danielk ! !!!!! rått Takk, alltid hyggelig med slike kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Denne som står utafor Bilxtra på Skårer stadig vekk? Fet bil, god kombo av cleant og rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Denne som står utafor Bilxtra på Skårer stadig vekk? Fet bil, god kombo av cleant og rått Det stemmer bra det Takk, hyggelig å høre "Larswey" her på forumet tok noen bilder av bilen min for en liten stund siden som jeg mener er verdt og dele, slik ble det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 de bildene ble virkelig bra! men så har du jo en strøken bil og daa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 de bildene ble virkelig bra! men så har du jo en strøken bil og daa! Jeg syns de ble veldig bra selv, han som tok dem var visst ikke like begeistret Takk, er da overhode ikke vondt å se på den Alpinaen din heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Fine bilder! kanskje vi kan møtes for en shoot til sommern, jeg holder jo til i nærheten, og er glad i å bruke speilrefleksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Fine bilder! kanskje vi kan møtes for en shoot til sommern, jeg holder jo til i nærheten, og er glad i å bruke speilrefleksen Høres absolutt ut som en god plan Liker selv å knipse litt, dessverre er jeg ikke så dyktig på dette området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Endelig fått på vinterskoa etter å ha handlet inn både felger og dekk. Felgene jeg endte opp med er 18x8" CSL reps. Og dekkene er 225/40-18 Nokian Hakka R. Meget fornøyd med resultatet, men vurderer også skvettlapper og spacere. Vad tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larswey Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Ser bra ut dette, men du trenger spacere og mer senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Ser bra ut dette, men du trenger spacere og mer senk! Takk! Blir nok spacere i løpet av vinteren, og muligens skvettlapper. Noen som for øvrig har anbefaling for dekk trykk i vinterdekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Ser bra ut dette, men du trenger spacere og mer senk! Takk! Blir nok spacere i løpet av vinteren, og muligens skvettlapper. Noen som for øvrig har anbefaling for dekk trykk i vinterdekkene? Ser unektelig bra ut, selv i vintermodus. Tommel opp! Ang. dekktrykk, så kjører jeg selv på +/- 2,3 bar i alle hjul på vinterstid (mot 2,5 på sommer). 2,1 er også et alternativ om du synes det blir i hardeste laget med 2,3, men noe lavere enn det ville ikke jeg personlig kjørt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Ser bra ut dette, men du trenger spacere og mer senk! Takk! Blir nok spacere i løpet av vinteren, og muligens skvettlapper. Noen som for øvrig har anbefaling for dekk trykk i vinterdekkene? Ser unektelig bra ut, selv i vintermodus. Tommel opp! Ang. dekktrykk, så kjører jeg selv på +/- 2,3 bar i alle hjul på vinterstid (mot 2,5 på sommer). 2,1 er også et alternativ om du synes det blir i hardeste laget med 2,3, men noe lavere enn det ville ikke jeg personlig kjørt med. Takk, takk Lasse! Og takk for tips ang. dekktrykk. Litt usikker på hva jeg kjører på nå, så må sjekke det og evt. fylle til 2.3 bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå