Danielk Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Må si jeg er strålende fornøyd over resultatet selv! Når det kommer til hologrammer, så var jeg ute i stad for se i dagslys, og det så ganske bra ut. Men får vente til sollyset kommer før jeg kan fastslå noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Bra jobba daniel ble en stor forskjell kan man si, får ta en titt en dag! blir spennende og se hvordan det blir med lyktfilm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Bra jobba daniel ble en stor forskjell kan man si, får ta en titt en dag! blir spennende og se hvordan det blir med lyktfilm! Takk! Som sagt meget fornøyd selv! Fikk satt på filmen i stad, ble ikke helt 100% bra, men helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Nok en gang, gratulerer med ny bil! Morro å se bilen du kjøpte hos meg her inne, så ut som det hjalp mye med en skikkelig lakkbehandling. Blir artig å følge med på fremgangen her. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Nok en gang, gratulerer med ny bil!Morro å se bilen du kjøpte hos meg her inne, så ut som det hjalp mye med en skikkelig lakkbehandling. Blir artig å følge med på fremgangen her. Stå på Takk for det! Angrer ikke et sekund på kjøpet Ble vesentlig forskjell med lakkbehandlingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Godt du er fornøyd med bilen hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Ble et knall bra resultat ser det ut som. Godt at noen har tid til å gi bilen sin den pleien den trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Ble et knall bra resultat ser det ut som. Godt at noen har tid til å gi bilen sin den pleien den trenger! Må gi bilen kjærligheten den fortjener Veldig tidskrevende arbeid, men er virkelig verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Nye sommerhjul har kommet i hus! Etter å ha vært en tur innom GS med Jacobsen91 på Onsdag ble fristelsen for stor! Dermed ble det nok en tur til GS i går, men da med nye felger liggende i bilen GS Goldtrack, 8,5*19 ET40 og 9,5*19 ET46 med 235/35-19 og 265/30-19 Prøvemontering (Ikke gøy å legge ut bilder av skitten bil... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 ble pent det:) gratulerer med peen bil:) få på litt senk nå, så blir det bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Ble bra Litt senk ja, også synes jeg det hadde vært tøft med 255 og 225 istedenfor. Men på coupe går det bra uten subbing heldigvis. Jeg må nok bytte mine bakhjul til sommeren. Hvis du har lyst på 2 265/30-19 som er litt skeivslitt så bare si ifra. Kjekt med reserve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Pent Daniel Du får ta en tur til innom GS og bestille deg noen senkefjærer! Blir bare bedre og bedre detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 flott bil få på coilovers så blir dette knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Ser bra ut dette! 35/15 mm senk nå, så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Tusen takk for hyggelige kommentarer! Liten tvil om at det trengs senk her, som dere alle påpeker Men det blir nok ikke før til våren når sommerhjula skal på igjen! @ Spruddel Føler ikke jeg har noe behov for reserve dekk foreløpig, men tar kontakt om det skulle bli aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå