Gå til innhold

Min '04 E46 320Cd M-tech II


Danielk
 Share

Anbefalte innlegg

Er jo lavere enn lasse jeg da :D sånn i ren bakke klaring :)

Under frontfangeren ja, men siden min er senka noe mer enn deg, så har jeg faktisk mindre bakkeklaring enn deg på understellet :P

Vi målte jo laveste punktet på bilen din for en stund siden, var ikke det 4-5 cm bare? :P

Btw, takk for at du hjalp meg å montere coiloversa foran, setter stor pris på det :wink:

Stemmer det, men laveste pungtet mitt er fortsatt plasten under motoren. Husker du ikke jeg subba på puddersnøen utenfor hos Åsmund?

Da målte vi ca. 4,5cm, men er jo bare plast.

Let's go lower!

Bare hyggelig det. Selvom klokka blei litt overkant mye til å være midt i uka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, men laveste pungtet mitt er fortsatt plasten under motoren. Husker du ikke jeg subba på puddersnøen utenfor hos Åsmund?

Da målte vi ca. 4,5cm, men er jo bare plast.

Let's go lower!

Bare hyggelig det. Selvom klokka blei litt overkant mye til å være midt i uka :P

Husker det jo, ganske sykt egenetlig :P

Og du skal enda lavere. Må ikke sette deg fast på smågrusen da :lol:

mulig det har blitt sakt tidligere, men vilken bakpotte har du? :)

Bakpotta sto på når jeg kjøpte bilen, så vet ikke åssen bakpotte det er. Jeg har bare gnikka litt med autosol så den har blitt litt blankere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
utrolig fin bil! de felgene passer perfekt på 3-serie :wink:

Tusen takk!

BBS LM (kopier :P ) passer veldig bra på mange ulike modeller. Ingen unntak på 3'ere heller nei :D

hehe, er vell en grunn til at det ikke er så uvanlige :wink: synes ikke disse går ut av moten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig fin bil! de felgene passer perfekt på 3-serie :wink:

Tusen takk!

BBS LM (kopier :P ) passer veldig bra på mange ulike modeller. Ingen unntak på 3'ere heller nei :D

hehe, er vell en grunn til at det ikke er så uvanlige :wink: synes ikke disse går ut av moten!

Biler med LM er ikke noe uvanlig syn nei, og jeg er enig i det du sier om at det er tidløse felger som ikke går av moten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...