sveinern2 Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hei! har en 2004 mod e46 4D. Bilen har vanlige halogenpærer. Har alle 04 aut. lyktstilling? Når jeg skrur på bilen stiller lyktene seg automatisk opp og ned, men inne i bilen er det også nivåregulerer Tenkte å kjøpe exenon til den, men vil godkjenne, er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Vitsen med å godkjenne da? HVIS du blir tatt så er det ikke værre enn å bytte tilbake til halogen for å vise bilen, så sette på xenon igen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 lei av å frykte BT;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 du må ha lykter som er godkjent for bruk med xenon. på e46 står det xenon rundt linsa på lykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Som kobar sier, du må sette på xenon lykter som er godkjent. Ettermarkeds lykter osv som bruker div kit er ikke godkjent. Du må også ha lyktespylere og automatisk lyktejustering, Selvom lysene dine går opp og ned så betyr ikke det nødvendigvis at det er auto justering på di. Alle e46'r har manuell justering på høyden av frontlysene, men det er vel nesten kun di som ble levert med xenon som har auto justering dessverre... Selv så satt jeg på orginale m3 lykter på min tidligere e46ci. dette var bare plug and play, og sklei igjennom eu kontroller og tekniske kontroller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hva er exenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hva er exenon? en skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå