jeanpaul Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hei, Jeg er ganske ny i BMW verden og synes det hadde vært kult å treffe andre 1-serie eiere på Østlandet. Derfor tenkte jeg det hadde vært en ide å sette opp et uformelt 1-serie treff i Oslo, eventuelt andre områder på Østlandet. Hva tenker Dere 1-serie eiere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hadde vært morro det! Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Kjør på.Er med der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Jeg har lyst til å komme også. Trenger ikke å gjøre mye ut av det for at det skal være hyggelig. Kommer langt med en parkeringsplass der vi får stå i fred, en dato og et klokkeslett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Kommer jeg også Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Bra:-) Skal det være på ukedagene på kvelden? eller i helgene? og eventuelt hvilken parkeringsplass. Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 hva skjer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 sorry for offtopic, men får man kjøpt 1 serie i coupe uten at det er 1M? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Jepp. Flere av dem på finn.no i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Hvor er bildene fra treffe ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Hvor er bildene fra treffe ??? Siden treffet ikke har vært ennå, så er ikke bildene klare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 derfor jeg lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 derfor jeg lurte Hva med neste søndag? Dere bestemmer sted:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Liertoppen? Sent from my Android HD2 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Liertoppen? Sent from my Android HD2 using Tapatalk Det høres bra ut, klokken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå