Gå til innhold

E30 M3: forsøkt ranet?

bbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes du handlet riktig jeg når du satte bort bilen til ett annet sted, en polakk som kommer å skal kjøpe en sånn bil her i Norge har neppe redlige hensikter! Og alt det pratet om vinterdekk og M6en i garasjen er jo selvsagt bare tullball, hvis han har M6 hvorfor kjører han Suzuki da :wink: Og hvis han har så mye penger at han har en M6 hvorfor er han i Norge i det hele tatt da, nei dette lukter det lureri og fanteri leng vei!

En annen årsak til at de ikke ringte tilbake er vel at de fant ut at de ikke fikk noen anledning til å stikke av med bilen mens de var å så på den, og gadd ikke kaste bort mer tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fredrik 90; du må være den mest fremmedfientlige personen her inne? Selv om det lukter ugler i mosen her så betyr det faktisk ikke at det var noe galt i utgangspunktet. Jeg tar også mine forhåndsregler når det gjelder ukjente personer, men jeg er minst like skeptisk til nordmenn som kommer å handler. Er da nok at kjeltringpakk med norsk blod, og mange av dem er interessert i spesielle biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90; du må være den mest fremmedfientlige personen her inne? Selv om det lukter ugler i mosen her så betyr det faktisk ikke at det var noe galt i utgangspunktet

Er ikke noe glad i utlendinger som ikke klarer å oppføre seg her i landet nei, det skal jeg ikke legge skjul på! Hvorfor reiser ikke han Polakken hjem til Polen og kjøper M3 der, til halv pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han ikke få lov til å kjøpe en i Norge? Utvalget her kan jo være bedre, han jobber og kanskje bor i norge, er norsk statsborger osv. Det foreligger ingen bevis på at personene hadde planer om å stikke av med bilen, hvorfor skulle de gidde å dra til norge for å stjele m3, det er da kortere til tyskland. Iom det ikke foreligger bevis på uærlige hensikter har trådstarter gjort noe de fleste andre ville gjort, nemlig å plassere bilen et annet sted.

Neste gang tar han kanskje ikke med seg totalt ukjente polakker, svensker, nordmenn eller kinesere hjem, men heller møter de 5 minutter unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90; du må være den mest fremmedfientlige personen her inne? Selv om det lukter ugler i mosen her så betyr det faktisk ikke at det var noe galt i utgangspunktet

Er ikke noe glad i utlendinger som ikke klarer å oppføre seg her i landet nei, det skal jeg ikke legge skjul på! Hvorfor reiser ikke han Polakken hjem til Polen og kjøper M3 der, til halv pris?

Kan ikke noe for det, men er enig med Fredrik her;p M3 er billigere i polen, og tviler på at utvalget er dårligere der nede, da de er kjent for å stjele det de har lyst på;)

Men nok OT. Jeg synes trådstarter gjorde det rette ved å flytte bilen, det er ikke verdt å ta sjansen når det er snakk om en såpass flott og verdifull bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en spesiell epost adresse. Men og med at personen er oppført i telefonkatalogen (om navnet stemmer, eg har ikke sett ID) og kjørte norskregistrert bil tenkte eg at dette virket seriøst.

Det var ikke samme mailer som "Nigeriasvindel", for det har eg også fått på mail.

Eg har også sjekket opp overnattingsstedet han var på dagen før, det stemte med beskrivelsen eg gav.

Viktig å nevne for erhnst og andre, at eg peiker ikke ut vedkommende som kriminell, men er veldig skeptisk etter en slik opptreden.

Og vil gjerne vite mer / varsle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han er Polsk statsborger så har han alt å tjene på å kjøpe bilen i hjemlandet sitt, da han kan kjøre den på polske skilter her i landet! Om det forøvrig er bra utvalg av E30 M3er i Polen kan jeg neppe tenke meg, de som er der kommer vel opprinnelig fra land som Norge å Tyskland likevel! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du handlet riktig jeg når du satte bort bilen til ett annet sted, en polakk som kommer å skal kjøpe en sånn bil her i Norge har neppe redlige hensikter! Og alt det pratet om vinterdekk og M6en i garasjen er jo selvsagt bare tullball, hvis han har M6 hvorfor kjører han Suzuki da :wink: Og hvis han har så mye penger at han har en M6 hvorfor er han i Norge i det hele tatt da, nei dette lukter det lureri og fanteri leng vei!

En annen årsak til at de ikke ringte tilbake er vel at de fant ut at de ikke fikk noen anledning til å stikke av med bilen mens de var å så på den, og gadd ikke kaste bort mer tid!

For noe rør! Jeg kjenner mange polakker både i norge å sverige, makan til arbeidsjern... De fleste kommer fra mye dårligere kår enn det vi har her og har fått muligheten til å tjene GODE penger i norge. De fleste er veldig flinke til det de driver med og gjør en ordentlig jobb. De legger sjela si i jobben de gjør, har en mye bedre arbeidsmoral en de fleste av oss andre... Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, noen stjeler og er idioter også, men det er det jaggu nok av blandt oss nordmenn også!

Har du sett prisene på e30 m3'er på f.eks mobile.de? Er ikke noe særlig å hente på å importere lenger..

Å hvorfor går det ikke an å kjøre suzuki når en har en m6? Å hvis du lurer på hvorfor en polakk med mye penger er her i norge så har du virkelig ikke skjønt mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe rør! Jeg kjenner mange polakker både i norge å sverige, makan til arbeidsjern... De fleste kommer fra mye dårligere kår enn det vi har her og har fått muligheten til å tjene GODE penger i norge. De fleste er veldig flinke til det de driver med og gjør en ordentlig jobb. De legger sjela si i jobben de gjør, har en mye bedre arbeidsmoral en de fleste av oss andre... Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, noen stjeler og er idioter også, men det er det jaggu nok av blandt oss nordmenn også!

Har du sett prisene på e30 m3'er på f.eks mobile.de? Er ikke noe særlig å hente på å importere lenger..

Å hvorfor går det ikke an å kjøre suzuki når en har en m6? Å hvis du lurer på hvorfor en polakk med mye penger er her i norge så har du virkelig ikke skjønt mye!

For noe rør sier du? Hvor skreiv jeg at alle polakker er kjeltringer? skjerp deg mann! Selvsagt er de veldig mange arbeidsomme polakker som tjener gode penger men det er også en god del av dem som er kriminelle! Sånn er det bare, take it or leav it! :!:

Ikke mye å hente på import nei, hvis man skal ha bilen på Norske skilter! Og de avskriver seg selv som useriøse med en gang de bare stikker av uten å ringe opp igjen, sånne mennesker som ikke holder avtaler er i mitt syn useriøse.

Kan vi komme tilbake til topic nå kanskje eller er det flere som skal være flåkjeft og si hva de mener om mine meninger? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelsk-språklig polakk med den mailadressen er nok til at jeg ikke ville vurdert han som kjøper. Sorry, men det høres bare useriøst ut i beste fall, kriminell i verste fall. Spør deg selv: Er bilen så tungsolgt at du ikke kan unngå en slik "kjøper"?

Forøvrig unødvendig å avsløre hvor den står parkert ( hjemme), gjør som andre her sier, møt dem på en statoil-stasjon eller noe. Nå er riktignok personvernet her i norge såpass svakt at slike ting finner man ut av ved å sjekke skiltene, men likevel. Hvorfor gjøre det enda lettere enn det det allerede er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...