Gå til innhold

Bmw E30 325i restaurering

ruben89voss
 Share

Anbefalte innlegg

det er godt du har litt vett i huet når du velger 4 dørs! ække bare mye penere men mye mer sikkert.

Muttern fortalte om ei kolega som plutselig hadde fått motorbrann på motorveien. med en 5 åring i baksetet. Hadde ikke hun hatt 4 dørs når dette skjedde hadde ikke hu hatt no kidd lenger, fordi ungen var på vei ut døra før mora hadde stoppa bilen og den eksplderte rett etterpå. Hvor dramatisk dette var veit jeg ikke, men jeg kommer aldri til å ha 2 dørs ihvertfall =) Fin bil btw ;)

oi..hørtes vertfall dramatisk ut. har ikkje tenkt på det en gang :S ahh godt å ha firedørs..tenker eg no:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir nok bra, ja! Har selv et prosjekt som er under grundig rustsveising, tror den er ferdig til uka! Det er en 84 modell 320i! Har blitt sveist i en måned sammenhengende omtrent... Blir godt å se bilen igjen! :) Håper den er litt helere nå... Hehe! Men hva koster man ikke på disse gamle bilene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du preface modellen, facelift kom i 88 mener jeg. ja bytting av farge koster tid å penger. har du sjekket ut yngvejos sin prosjekt tråd her inne? synns den er nydeli 4 dørs:) får mye ideer å arbeidslyst av å lese den hehe :)viewtopic.php?f=11&t=29118

Fin tråd han hadde..fikk tingene gjort og..lekker bil:D kjente lysten grodde inni meg ja :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bra, ja! Har selv et prosjekt som er under grundig rustsveising, tror den er ferdig til uka! Det er en 84 modell 320i! Har blitt sveist i en måned sammenhengende omtrent... Blir godt å se bilen igjen! :) Håper den er litt helere nå... Hehe! Men hva koster man ikke på disse gamle bilene!

ja..vært å inne å sett på din..digget veronica maggio på radioen..blir nok bra den og..ser ut som ett veldig fint utgangspunkt..vertfall når du e kvitt råten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er bra prosjektet hans. blir bra dette og, må huske å oppdatere med bilder av alt du gjør, er spennene å sjå :) hadde en prosjekt tråd jeg og en gang, kansje jeg skal oppdatere den etter gammelt ;) Bor jo bare 40min fra vaksdal du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men apropo dette 2/4 dørs spørsmålet. Jeg syns ihvertfall at det ser mer "racing" ut når man har 2 dørs. har man en rusthau som ikke ser ut med 2 dørs er det oppkast, mens mtech 2 kan være begge deler mens m3 selvfølgelig er den skapte 2 dørs. m3 hadde ikke vært det samme med 4 dørs. MEN e36 derimot. har man "m3" karroseriet og ikke det andre jalla greiene må man nesten ha 2 dørs. men den bilen skal jeg aldri ha så føler jeg ikke ha noe å frykte.. Men skal man ha en plain, strøken, orginal e30 må man ha 4 dørs. da blir bilen mye mer klassisk med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er bra prosjektet hans. blir bra dette og, må huske å oppdatere med bilder av alt du gjør, er spennene å sjå :) hadde en prosjekt tråd jeg og en gang, kansje jeg skal oppdatere den etter gammelt ;) Bor jo bare 40min fra vaksdal du:)

Skal prøve så godt eg kan å holde den oppdatert.. :) ..og du bor jo bare 40 min fra voss..tidig sammentreff. hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja... Råte er noe drit! Halvparten av rusta på min kom fra innsiden, så selv om det ser bra ut på utsiden er det ingen garanti (!) Liker fargen på bilen din, synes du skal beholde den :)!

Blir spennende å ta ut stoler å tepper å det..å virkelig få se tilstanden. takk for det liker fargen veldig godt eg og. Tror den bli beholdt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en slags tikke lyd når eg kjøre ( av og til ) som øker med turtall/fart og forsvinner når eg kobler inn clutchen. virker som lyden kommer fra nede med pedalene. Noen som har det samme eller vet hva dette kan komme av?

Og varme apparatet lever sitt eget liv. kaldt luft når det står på varmt. Men alltid kald når den står på kaldt. Er det bare å hive på sjøden eller lett i fikse uten å bytte hele apparatet?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...