matsi Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Nei nei. De hvite:) lakker ikke du de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Fine felger:) gleder meg til å se den med disse på og coilovere! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Nei nei. De hvite:) lakker ikke du de da? De hvite stod på når jeg kjøpte den, å jeg gav 2500 for lakkering:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Fine felger:) gleder meg til å se den med disse på og coilovere! Stå på Jo takk! Hadde vært moro å det blei coilovere i år, men jeg får se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Gromme hjul:-) blir sikkert knall med senk;) Så jeg hadde litt skrivefeil tidligere:-p men lurte på hvor du fikk lakka de hvite hjula:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Gromme hjul:-) blir sikkert knall med senk;) Så jeg hadde litt skrivefeil tidligere:-p men lurte på hvor du fikk lakka de hvite hjula:-) jo får satse på det. håper det blir noe av i sommer de fikk jeg lakka på Pro Billakkering på Stoa ser ut som en fin bil du har Matsi, tror aldri jeg har sett den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 aah. tenkte å lakke senteret på mine hjul seddu nja, kjører mest frem og tilbake til jobb jeg da, subber så bak.. hehe. Blir nok endel mer kjøring litt rundt forbi når jeg får smalere dekk.. men har jo sett bilen din et par ganger dog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 aah. tenkte å lakke senteret på mine hjul seddu nja, kjører mest frem og tilbake til jobb jeg da, subber så bak.. hehe. Blir nok endel mer kjøring litt rundt forbi når jeg får smalere dekk.. men har jo sett bilen din et par ganger dog.. ahaa.. du får blinke neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 kjedelig å komme på jobb etter helga å se at bilen har blitt ripa.. blir så forbanna at kunne ha sprekt.. har stått rett på utsiden av portene på bruket her, pga at jeg har demontert lister og hjulbuer.. fader asså.. får hjelp av klargjøreren next door til å rubbe litt å polere etterpå.. håper det gjør susen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 men for å snu det til noe positivt har jeg nå fått delene fra lakk, og det ser driiitbra ut! å skattepengene er på konto.. neste uke er det ferie, å det skal bli digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 skal få tatt en skikkelig shoot med den i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 lekkert an eye for details Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 nye tåkelyspærer(gule) litt uheldig med parklysa da disse ble mere orange.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Dette så jo veldig bra ut! hva et bilde før og etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 før etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå