VegarVS Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Kjenner at det kribler i kroppen for å ut å kjøre med minien! Har levert felgene til lakk denna uka.. Blir spennende å se hvordan de blir seende ut:D bilder kommer fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Gleder meg til å se dem på bil i ny farge Får mer og mer lyst på en Mini selv.. Digger disse bilene! Hvordan syns du lyden i stereoanlegget er? I BMW er hvertfall Harman anleggene meget vellåtende. Sprek og tøff, liten bil du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Mini er veldig ålreite og morsomme biler:) anlegget er helt sinnsykt bra! Det beste jeg har opplevd faktisk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 nå er endelig felga kommer fra lakk gleder meg til å sette de på bilen når det blir tørre veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Ser pent ut det arbeidet der. Fornøyd selv? Ikke minst graaatis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 er drit fornøyd men gratis var det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Hva koster det for en slik jobb? Om du ikke vil ut med beløpet så forstår man det. Men om du svarer setter man jo pris på en omtrent pris på en slik jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 jeg gav 2000 + moms.. gjennom det lakkverkstedet vi pleier å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Det var rimelig etter min oppfatning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 hehe, ja det jeg å syntes, så da var det verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Dritkul bil dette Har kjørt en Cooper S Cab som en kamerat har. Den gamle modellen med kompressormata bensinmotor, og det er jo en vannvittig artig sak! Ser en forskjell mellom din og hans innvendig, han har speedo etc på "vanlig" plass, ikke midt i bilen. Han påstod dette var standard på Cooper-utgavene, men kanskje det bare var tidligere? Har du ellers noen planer om å gjøre noe under panseret? Må jo være velegnet motor til å ta ut litt ekstra av dette? Den jeg kjørte hadde blitt tuna til 210hk, og det fungerer utrolig nok greit selv med trekk på framhjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 tja det vet jeg ikke ang det speedometeret.. er nok sikkert modellforskjellen (år). har jo lyst til å få tunet den med en chip etterhvert f.eks.. men mtp garanti, vet jeg ikke om jeg tar sjansen! men synes fortsatt ikke at den er blitt for dau.. Kjenner det klør i hele kroppen etter å kjøre den med de lakkerte felgene snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
507 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Pen bil. Jeg kjørte selv bil med frisørstempel i mange år... og de har vel et poeng disse som klager over slikt; det er jo mye mer mandig å klage over image/mote enn å kjøre den bilen man liker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 hehe, en måte å si det på takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Grattis med kanonflott kjøretøy Kjører selv en 2007 Modell MINI Cooper S Denne blir tunet til sesongstart med 200 hk + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå