Samaraiuz Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Da har jeg endelig kjøpt meg ny bil, og denne gangen falt valget på en Alpina D3. Er meget fornøyd med diesel 4'eren som yter 200 hk originalt. Overraskende sprek må jeg innrømme. Bilen har pr dags dato rullet kun 67000 km og er bra velholdt av tidligere eier. Bilen har aldri vært vinterkjørt, men blir en endring på dette da jeg må bruke den som helårs bil. Alle servicer er fulgt, og bilen kommer rett fra service og lakkpolering. Bilen har 19" Alpina Hjul, Alpina styling, Alpina ratt, Alpina dekor, Alpina innstignigslister, matter osv. Sportsunderstell, Sportseter, Klimaautomatic, HIFI høytalerpakke, Soltak m.m. Har enda ca 1 års gjennstående garanti fra norsk bruktbilgaranti. Bilen har alt tilgjengelig utstyr, utenom TomTom GPS og trevirke inne i bilen, men synes det er finest uten=) Har forresten fått helt nye 18" felger og hakkapelita 7 dekk til vinterbruk hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 gratulerer med knall fin bmw! ikkje feil i det helle tatt det dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Utrolig pen! Måtte du ut med mye for den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Denne siklet jeg også på..Vanvittig pen og strøken..muligens norges fineste d3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Gratulerer med unik bil, men plz plaser alpina bokstavene på rett plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Utrolig pen! Måtte du ut med mye for den der? Hva har det å si?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 gratulerer med knall fin bmw! ikkje feil i det helle tatt det dere +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Utrolig pen! Måtte du ut med mye for den der? Hva har det å si?? Kan være morro å vite. Er det galt å spørre om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Utrolig pen! Måtte du ut med mye for den der? Hva har det å si?? Kan være morro å vite. Er det galt å spørre om det? Ikke galt nei, men ønsker ikke å oppgi summen jeg betalte. Kan dog si at det ligger annen D3 på finn.no til rundt 300, men den har noe mindre utstyrspakke=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Hvorfor er det så jævlig hemmelig? Gjensalg? Er jo interessant å vite hvor mye du endte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Hvorfor er det så jævlig hemmelig? Gjensalg? Er jo interessant å vite hvor mye du endte på. Raker vel strengt talt ingen andre enn meg selv, må da være måte på hva folk skal ha krav på å vite. Du får finne deg en egen D3 å forhandle på om du absolutt skal vite hva di koster;P Og nei, tenker ikke på gjensalg, ønsker å beholde bilen da jeg er meget fornøyd med den=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 For all del, ingen som krever noenting her. Beklager at vi lurte på hvor mye du måtte ut med, ikke meningen å støte deg på noen som helst måte. Men gratulerer med dieselbørse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Kjøpte forrige eier denne hos Sandven i Bergen? Var litt i kontakt med dem den gangen, men ble dessverre ingen handel. Gratulerer med rå skute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Det var denne jeg så her om dagen! Da går det to Alpina'er i Harstad!! Gratulere med en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 skikkelig bil! gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå