Peak Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Handlet meg bil igår og nå står det på et hengerfeste som jeg helst skulle tatt av. Det var litt vanskeligere enn jeg først trodde? Puttet nøkkelen inn i låsen og vred om, deretter vred jeg det "hjulet" eller håndtaket rundt litt og merket at det løsnet litt, men ikke i nærheten så mye at jeg fikk det av. Hvordan er teknikken her? Anyone? Ser helt likt ut som dette: http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=171609 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Trekk hjulet ut, og deretter vri. Først da slipper kulene som holder kroken på plass. Skal være en pil som viser bevegelsen på hjulet. Hvis det er originalt vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Ja er en pil der, skal opp å prøve nå, takker for svar sjef. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå