Gå til innhold

Misfornøyd kjøper?

bricks
 Share

Anbefalte innlegg

Er kjempehyggelig med kunder som angriper første og beste person og stiller de personlig ansvarlig for noe de på ingen måte kan ha hatt noe med å gjøre. Jeg har jobbe for en lavpriskjede i et år, der folk tydligvis tror at man kan behandle betjeningen som dritt fordi det er billig å handle der.

Om dere virkelig synes det er morro å være vrang kunde så håper jeg nå at karma fungerer i praksis.

Sånne folk havner i den dypeste avgrunn i mitt syn på samfunnet. Som regel folk som har det alt for godt og mangler en god grunn for å faktisk være sur.

Trodde jeg kunne la være å skrive i klartekst her men noen må tydeligvis ha det inn med tesje!

Når jeg skal klage på en vare med feil så sørger jeg for å få tak i riktig person å klage til, så gjelder det å femlegge problemet på en saklig måte og begynner dem da å slå seg vrange da har man lov å kreve det man faktisk har rett på av service. Står de stadig på sitt, som f eks i denne saken med den F11en, da hadde jeg tillat meg å bli "uhyggelig"!

Og til slutt, du snakker om karma! Da ville jeg vært jævlig forsiktig med å dømme andre du ikke kjenner en gang.

Hva vet du om hva som faktisk er saken på F11en?

Enig med enkelte over her, det skal IKKE lønne seg og være hestkuk med betjeninga. Og forhåpentligvis møter de på noen som har baller nok til gi dem det de har krav på, men intet mer når de oppfører seg slik.

Jeg har ALLTID fått god service hos BMW i Tromsø, og jeg har ALDRI hevet stemmet, blitt krass eller noe som helst. De har skaffet til rette BMW leiebil,satt folk på overtid osv for å få bilen klar innen rimelighetens tid.

Jobber med mye mennesker til daglig( Dataingeniør i et middels stort firma) har ansvar for rundt 150 brukere.

jeg er alltid hyggelig og de fleste er hyggelig tilbake. alle firmaer har noen "idioter" som brøler og lager oppstyr av vær miste lille ting. mens normale folk oppfører seg og får derfor profesjonelle svar og hjelp tilbake.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...