sveinern2 Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Tenkte å begynne å bruke bil presening fast da jeg bor ved en vei. Noen erfaringer med at det riper lakken? Den blir jo liggende å piske i vinden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Først en generell kommentar om bilpresenninger: Disse finnes både som regntette for utendørsbruk, og myke, lette presenninger for å holde bilen støvfri ved lagring innendørs. Jeg ser noen bruker den regntette til innendørsbruk. Det er ikke lurt. Så til spørsmålet ditt: Yup, presenningen vil slite på lakken. Naturlig nok er hjørnene på bilen mest utsatt, så vær forberedt på matting av klarlakken helt foran på forskjermene og helt bak på bakskjermene. Også toppen av C-stolpen er utsatt. På vindfulle høstdager må man også være forberedt på at presenningen rett og slett blåser av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 jeg ville aldri hatt trekk på en bil som står ute. den må jo være ren for at man skal kunne ha trekk, eller spiser den jo opp lakken ved blafring fram og tilbake. vinden vil slite mye på lakken her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Tror lakken har bedre av å stå uten presenning. Med mindre du bor 1 meter fra e18, så kan jeg ikke tenke meg at det blir noe riper av forbipasserende biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå