Gå til innhold

BMW 535d..

Mr.West
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til denne 535d'en?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31182093

Var å så på denne og den var utrolig dårlig behandlet. Frontfanger og panser så ikke ut, men det er ok, ikke en ny bil og det må selvsagt opplakkeres. Frontlykter og tåkelykter så nærmest ut til å være sandblåst, og frontlyktene var sprukket, hadde fukt og så i det hele tatt ut til å være 12-15år gamle.. Løse innerdører og deler etter opplakkering av hele venstre side etter skade, andre siden full av parkeringsbulker. Maling i dørsider innendørs og en rekke løse og manglende knapper. Skader og sår i bagasjerom opp etter sidene. Sviddlukt ved oppstart og løse reimer, og etter å ha kjørt en stund lukter det fortsadd svidd.. Motor er sterk, men girkassen hang ikke med og virket veldig treg, (er den treg på disse modellene?) skjønner jo nå hvorfor denne bilen ikke var priset høyere enn den er.. bør påregne 50k for å få denne til å se respektabel ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre som vet noe om historikken til bilen? Antall eiere, service, øvrige skader osv..?

Er girkassene på disse trege, eller generelt bare denne typen girkasse treg? Har kjørt en 525d facelift med den nye girkassen og den giret utrolig mye raskere enn denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg hadde en 2006 535d og følte ikke girkassen var direkte treg. MEN, mine foreldre har en 2005 a6 3,0Tdi og jeg mener girkassen er det eneste som var bedre med den bilen enn bmw'en.

Den girte kjappere og finere, mindre sluring på en måte...

Men for all del, bmw'en girte greit den, men ikke helt på høyde med audien.

Sent from my iPad using Tapatalkiiiolozozozji

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo den så ikke helt bra ut nei, i tillegg så var bildene i annonsen av såpass dårlig kvalitet at matte lykteglass og småskrap ikke synes! Men slik det høres ut fra deg ang bilen så ville jeg holdt meg langt unna tror jeg, en 535d er ikke billig å drive å fikse og reparere på :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...