Torolav933 Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hei ! natt til Lørdag den 5.11.11 blei bilen stjålet i Bergen ved Vilheilm Bjerkens vei, ovenfor Sletten senter. Viss noen har sett den eller hørt noe, så ta kontakt med eiger på tlf 99299319, eller pm meg her takker for alle innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 ikke akkurat den første cosworthen som er stjålet i norge for å si det sånn.. cosworthen-bandens pensjonistforening som er i gang igjen?! Håper dere finner godbilen, men alltids fare for at de blir delt opp, må vel være mulig å finne motornr osv for å videreformidle til folk som skal kjøpe liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Husker å ha hørt at da den aller første Sierra Cosworthen kom til Norge så blei den etter kun TO dager stjålet fra garasjen til Fordforhandleren Røhne & Selmer, i Oslo! Sierra Cosworth og Audi S4 (C4) har har vel "vunnet" norgesmesterskapet i å bli stjålet de siste 20-25 åra Tror ikke det finnes en eneste S4 her i landet som aldri har blitt stjålet enn eller annet gang i løpet av sitt liv! Men de blei jo alltid funnet igjen da, ikke sånn som i dag med bander av østeuropere som gjør det stort i å "eksportere" luksusbiler ut av landet her Er nok mang en Cayenne eller X5 i Litauen med Norsk servicehefte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Golf 2 er den med stjelte bilen, Fredrik. Uten at det spiller så stor rolle. Håper den kommer til rette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 ser mørkt ut, har ikkje hørt nåke om den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hei. Jeg bor der hvor eier av bilen bor, og så fredag kveld to biler med 4-6 personer som drev og så på alle bilene på plassen der, inkl min. Jeg ble nyskjerrig og gikk for å se hva som skjedde, og idet de så meg gikk de fort inn i de to bilene sine og kjørte fort som faen vekk. Det var en hvit berlingo/partner med latviske eller polske skilt, og en Mercedes C-klasse stasjonsvogn, sølv, med norske skilter. Fikk med meg nr men har glemt siste 3 siffrene. Er NV44 noe. Har prøvd meg fram på mekonomen men finner ikke noe mercedes så langt. Er bare å prøve seg fram de som vil. Jo flere jo bedre. Har vært i kontakt med eier og gitt all informasjonen jeg har. De kom også tilbake noe senere på kvelden. Kanskje rundt 12-1 ? Første gang var ca mellom 6-9. Usikker da jeg ikke sjekket klokken. Mvh Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Husker å ha hørt at da den aller første Sierra Cosworthen kom til Norge så blei den etter kun TO dager stjålet fra garasjen til Fordforhandleren Røhne & Selmer, i Oslo!Sierra Cosworth og Audi S4 (C4) har har vel "vunnet" norgesmesterskapet i å bli stjålet de siste 20-25 åra Tror ikke det finnes en eneste S4 her i landet som aldri har blitt stjålet enn eller annet gang i løpet av sitt liv! Men de blei jo alltid funnet igjen da, ikke sånn som i dag med bander av østeuropere som gjør det stort i å "eksportere" luksusbiler ut av landet her Er nok mang en Cayenne eller X5 i Litauen med Norsk servicehefte Den første cosworthen var ikke her i to dager en gang, det var snakk om timer. Hver eneste cosworth solgt ny i Norge har vært stjålet minst en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Vis folk kan prøve seg litt på mekonomen feks, på regnr nv44 og 3 tall til, og se om de finner en mercedes benz c180(troor det var 180) stasjonsvogn, så vil nok det hjelpe mye. Jeg skal iallefall prøve alt jeg kan å huske resten av nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Utrolig kjipt at folk ikke kan la bilene være i fred! Vedr skiltnummer må man vel bare begynne på 001 når man søker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 NV44, er du sikker på dette da? Du kan sikkert få hjelp av biltilsynet, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Veit ikke om det stemmer, men hørte snakk om at cosworther solgt nye i norge er i gjennomsnitt prøvd stjelt to ganger. men uansett, utrolig kjedelig. håper den kommer til rette igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 er alltids en risiko å eie cosworth, men gud for noen grombiler.. Lykke til med søket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Når tror du Mercedesen var i fra? For eks 204 til slutt gir en 1998 modell. Det går ann å begrense søket litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Tipper rundt 2000. W202 de heter? Firkantede frontlykter mener det var 180d tror jeg det var. Skal sjekke når jeg kommer hjem fra møte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 takker for mangen svar, håper berre me finner den ! fint av deg Julianv og si fra til han ka du såg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå