Gå til innhold

Ford Sierra Cosworth stjålet

Torolav933
 Share

Anbefalte innlegg

Hei ! natt til Lørdag den 5.11.11 blei bilen stjålet i Bergen ved Vilheilm Bjerkens vei, ovenfor Sletten senter. Viss noen har sett den eller hørt noe, så ta kontakt med eiger på tlf 99299319, eller pm meg her :)

takker for alle innspill :)

untqw2t3lqeukdvdxjrb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ikke akkurat den første cosworthen som er stjålet i norge for å si det sånn.. cosworthen-bandens pensjonistforening som er i gang igjen?! Håper dere finner godbilen, men alltids fare for at de blir delt opp, må vel være mulig å finne motornr osv for å videreformidle til folk som skal kjøpe liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker å ha hørt at da den aller første Sierra Cosworthen kom til Norge så blei den etter kun TO dager stjålet fra garasjen til Fordforhandleren Røhne & Selmer, i Oslo!

Sierra Cosworth og Audi S4 (C4) har har vel "vunnet" norgesmesterskapet i å bli stjålet de siste 20-25 åra :wink: Tror ikke det finnes en eneste S4 her i landet som aldri har blitt stjålet enn eller annet gang i løpet av sitt liv! Men de blei jo alltid funnet igjen da, ikke sånn som i dag med bander av østeuropere som gjør det stort i å "eksportere" luksusbiler ut av landet her :) Er nok mang en Cayenne eller X5 i Litauen med Norsk servicehefte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor der hvor eier av bilen bor, og så fredag kveld to biler med 4-6 personer som drev og så på alle bilene på plassen der, inkl min. Jeg ble nyskjerrig og gikk for å se hva som skjedde, og idet de så meg gikk de fort inn i de to bilene sine og kjørte fort som faen vekk.

Det var en hvit berlingo/partner med latviske eller polske skilt, og en Mercedes C-klasse stasjonsvogn, sølv, med norske skilter. Fikk med meg nr men har glemt siste 3 siffrene. Er NV44 noe. Har prøvd meg fram på mekonomen men finner ikke noe mercedes så langt. Er bare å prøve seg fram de som vil. Jo flere jo bedre.

Har vært i kontakt med eier og gitt all informasjonen jeg har.

De kom også tilbake noe senere på kvelden. Kanskje rundt 12-1 ?

Første gang var ca mellom 6-9. Usikker da jeg ikke sjekket klokken.

Mvh Julian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker å ha hørt at da den aller første Sierra Cosworthen kom til Norge så blei den etter kun TO dager stjålet fra garasjen til Fordforhandleren Røhne & Selmer, i Oslo!

Sierra Cosworth og Audi S4 (C4) har har vel "vunnet" norgesmesterskapet i å bli stjålet de siste 20-25 åra :wink: Tror ikke det finnes en eneste S4 her i landet som aldri har blitt stjålet enn eller annet gang i løpet av sitt liv! Men de blei jo alltid funnet igjen da, ikke sånn som i dag med bander av østeuropere som gjør det stort i å "eksportere" luksusbiler ut av landet her :) Er nok mang en Cayenne eller X5 i Litauen med Norsk servicehefte :wink:

Den første cosworthen var ikke her i to dager en gang, det var snakk om timer.

Hver eneste cosworth solgt ny i Norge har vært stjålet minst en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis folk kan prøve seg litt på mekonomen feks, på regnr nv44 og 3 tall til, og se om de finner en mercedes benz c180(troor det var 180) stasjonsvogn, så vil nok det hjelpe mye.

Jeg skal iallefall prøve alt jeg kan å huske resten av nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...