Gå til innhold

Ford Sierra Cosworth stjålet

Torolav933
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det tenkte jeg også først, 316. Men mannen som kjørte denne så meget norsk ut vis det er lov å si :P

Kom på litt mer her når jeg har fått kommet meg hjem:

Jeg gikk så i bilen min for å se om det var tegn på innnbrudd, noe det ikke var. Tok meg så en tur på butikken og kjørte fordi mercedesen ved utkjørselen her. Jeg tenkte at jeg MÅ skrive ned dette nr i tilfelle det blir innbrudd i min eller damen sin i framtiden, men så idiot som jeg er så glemte jeg såklart dette idet jeg ankom butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortsette å søke jeg, hvis du finner ut hva som er mest sansynlig regnr i forhold til årsmodell. Og hvis du er helt sikker på de første.

Ja, jeg vet det er en golf, men jeg tenkte på årsmodell... Gidder ikke å søke på 2008 modeller for eks ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå da er jeg med. Er 100% sikker på Nv44. Uvant med NV skilter her i bergen så derfor husker jeg det ekstra godt :P

Så ut som det kanskje var en facelift utgave, da den hadde "glass"-bakluke lignende ting. Var svart rundt ruten og minnet om noe glass-greier vis dere skjønner.

Men bare så det er sagt; jeg kan jo ikke garantere at det er disse 2 bilene vi er ute etter, men er vel det eneste vi har å gå etter såvidt meg bekjent. Jeg holder såklart øyne og ører åpne her i området også, da "kassabilen" hadde blåst eksosanlegg og bråkte som en nascar. Derfor jeg gikk for å se i første omgang, da jeg håpte det var noe gromt noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må bare handle raskt før den er ute av landet :(

Sendte eier en sms ang at han burde ringe til autopass osv, og gjerne forhøre seg med bensinstasjoner i nærheten dersom bilen hadde lite bensin.

Overvåkningsfilmer er vel lagret en uke eller mer håper jeg? Isåfall skal det være mulig å få ansiktet på noen av filmene.

Har så jævlig lyst å bare kjøre til jeg finner de og knuse kneskåler og knekke fingre så de aldri kan gjøre slikt igjen.. Latterlig at man ikke skal kunne ha en fet bil uten å være redd for at den er vekke dagen etter. GPS-tracker bør jo snart være påbudt gjennom lov! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Cosworthene så utrolig populære å stjele?

Dels fordi de skal være rimelig enkle å stjele, pluss deletilgangene. Motorene er ypperlige for bruk i gate/banebiler, girkasse og understell ellers er populære å selge videre eller bruke selv.

Håper du finner bilen din igjen. Trackguard er nok ikke dumt nei, hadde det i min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...