Hankook Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hei. Jeg har lyst på og få litt lyd i min e36 cab. Komponentsett har jeg kontroll på men sub og forsterker er jeg i meget tvil på. For og si det slik har jeg hatt kicker sine dobble 12" subber både de runde og L5, i orginal portet kasse fra kicker. Dette passer overhode ikke inn i bagasjerommet på cabben. Jeg har vært meget fornøyd med lyden dette gir og ønsker egentligt noe tilsvarende. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hvis du finner deg en Kicker L5 10" så passer den akkurat i skiposeåpningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Vil det bli noe bra lyd av denne som enslig sub? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Bedre med en kontrollert 10" med nok effekt i forsterkeren fremfor 2 rumlende 10". Start med 1 og så får du heller utvide senere. Jeg hadde en liten 10" i min gamle E34 som sto i bagasjerommet drevet av en 5kanals planetaudio og det var nok lyd for min del. Spørst om du skal ha "skramlebagasjelokk" bass, eller om du skal faktisk høre musikken og. Skal ha en 10" i E39 stasjonsvogna nå bare jeg får surra meg til å kjøpe en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Som jeg nevnte har jeg komponent sett framme og bak med forsterker. Jeg vet at det er viktig med nok effekt. Jeg vil ha noe ala bass som jeg har hatt tidligere med kicker subbene i orginal portet kasse. Jeg har hatt en 12" Rockford P3 drevet av en kicker 1500.1, dette var jeg ikke fornøyd med. Jeg innbiller meg at noe av grunnen er portet eller lukket kasse som utgjør mest lyd. Regner med at det er det noen av dere her som vet. f.eks. "StigJ" Som jobber/jobbet på bilradiospes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Ok- Av det du skriver som du har hatt før ser jeg du liker en del bass. Så da tviler jeg på at det holder med en L5 10er for deg. Da burde du få laget deg en båndpasskasse med to tiere og porten ut skiposen. 12ere mener jeg å huske ikke går. I så fall må de spille oppover. Til slutt ei fjøl av en forsterker og litt ekstra batteri og kondis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå